Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Fortsatt på vent :slight_smile: Ting tar tid i weekly chart. Fortsatt ikke bekreftet bear div på momentum, men samme target som før på 70K.

På periodisk tidsperspektiv i monthly chart er det historisk tid for distrubusjon. Jeg ser på muligheten for at den går ekstremt mye opp som vesentlig mindre imot nedsiden frem mot 2027.

Ekstremt vanskelig å gjøre TA på BTC.d. Men det er kanskje lurt å følge fundamentale der og at det muligens er duket for andre enn bitcoin fremover. Short bitcoin?, Long altcoins… :thinking:

Er ikke fan av å shorte noe, særlig ikke krypto.

Traff godt på denne, nede under 60% nå.

2 Likes

Holdt seg vedlig godt siden sell signal på weekly i august.

Ser noen svakhetstegn på weekly RSI med at denne er svakere enn tidligere topper. Ser på lavere timeframes etter en inngang som kan resultere i en ukentlig korreksjon, men bitcoin har holdt seg godt :chart_with_upwards_trend:

1 Like

Ukentlig korreksjon med godt moment, brøt gjennom støtte på 95k.
Naturlige støtten 60-70K, men det er noe overaskende om den går direkte dit. Skal ta tid å bevege seg nedover å

dayly er vi på støttenivå nå

2 Likes

Lite turn i momentum, kan være nokk til å ta BTC opp til 95k der tidligere støtte er snudd til motstand.
Jeg har liten tro på at BTC bryter over denne

3 Likes

95 000 er her.
Dayly gir svakhetsignaler på OBV og moment. Samt ett tidligere støttenivå som er brutt og kan virke som ett motstandsnivå.
jeg tror dette kan resultere i en drop ned mot 80K.

4 Likes

Hmmm…., Da får vi vente litt og se. Var nesten på kjøperen i Dogecoin. Pleier ofte og ta en BTC x 2.

Lite motstand før 107k nå. Vi skal opp opp opp :rocket:

3 Likes

Kanskje opp til 97-98 så ned til 74, wick ned til 68. Kjøper da

Merker jeg er mer bullish enn deg her, hvis den ikke reagerer veldig ned de neste få dagene

1 Like

Weekly buy på moment så det er naturlig at du ser på oppside. Ikke mange slike fake signals på ukentlig.

Flere indicatorer med bear div pa dayly deriblant OBV som jeg ser som ledende, samt stoch jeg ser du bruker. Så holder en knapp på distrubusjon og nedover

2 Likes

Hvilken OBV indikator bruker du? Kan ikke finne den igjen…

Weekly synes jeg ser drita bullish ut hvis det kommer inn noe mer volum nå og den kommer sånn ish over den røde streken. nå i Q1 . Gjør det ganske grovkornet.

3 Likes

Eller pullback etter brudd ned :face_with_monocle:

1 Like

For all del. Man må nesten bare vente og se hva som blir avgitt. Men jeg elsker både Macd og rsi på weekly, kombinert med brudd over 50sma. Noen av mine fineste trades har kommet fra sånne setups.’

Brudd under den gule streken er den store stygge ulven i chartet.

OBV+ av doctabot
EMA og Innstilt på MA200

1 Like

Ligner litt på 2022 i chartet

Jepp, det er jo også “standardscenarioet” fra tidligere sykluser. Bulltrap nå, og så brudd på stort volum under den røde streken, så er du fort der igjen.

Edit:
(så at fargekodene mine ikke ga helt mening)

1 Like