Bullish engulfing candle på 4h nå så det kan se ut som vi skal videre opp før det går ned igjen i så fall.
Må vel gi det noen dager til å roe seg også
Eller var dette denne syklusens «capitulation event». Husker gått 13 mars 2020. Fryktelig ubehagelig. Mange kaste kortene. Men tiden etterpå var mildt sagt ekstrem
Obligatorisk pensum for bitcoin bulls
“minimum ned til 5000$ eller til 0 i neste bearmarked”, “noen kan bare lage en ny bedre coin”, mye bra argumenter her enten har man troen eller ikke,men pensjonisten har jo null innsikt?!
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Ser ganske nøytral ut på mitt system. Med ingen tydelige sell signal så er det mulig continuation oppover mot ATH rundt innsettelse 20 januar?
Jeg venter en nedgang mot 72-80k et sted før neste del av bullrunnet fortsetter noe særlig over 100k. Markert av hode-skulder formasjonen ved topp-punktet, som normalt vil markere et trendskifte. Sammen med betydelig styrket dollarkurs og forventninger om videre styrking, og at Trump-tingene vil ta litt tid, så tror jeg det er hold i den teorien, men tiden får vise.
Ny ATH,
Marginalt over forrige high, bearish divergence i oppbygging på OBV 2D RSI.
Weekly er nogenunde klar, det gir mening å begynne å distrubiere rundt disse nivåene. Er toppen ikke langt unna?
Sjelden å se svakheter på weekly RSI og OBV. Sist vi så styrke var i 22. Da tok det 2 måneder før det resulterte i slutten på nedovertrenden. Da var den mer tydelig (større divergence).
Den er fortsatt ikke bekreftet på weekly eller 2D chart, men stopper prisutviklingen her selv etter innsettelse så er det ett svakhetstegn
Bra recovery etter pullbacket. Det er nå bygget opp til bearish divergence i RSi og momentum.
Ser etter en ny lokal low her rundt 70k frem mot oktober.
Rsi og kurs kan like gjerne snu opp nå. Føler det er så mange som har blitt negative nå at det må nesten oppover.
Enda på vent?
Fy faen jeg har ventet lenge på dette! Trodde aldri dominansen skulle så høyt denne gangen.
Trodde ikke jeg heller
Spennende å se om det blir altcoinrally denne syklusen.
Mye av grunnen til at BTC.D gikk så høyt var MicroStrategy sine kjøp. Nå har vi nettopp fått flere ETH treasury selskap, så tipper det er best å sitte i ETH fremover. Blir selvsagt mindre gevinst enn hvis man treffer planken i small caps, men i ETH er man så og si garantert til å gjøre det godt. Small caps er mer bingo.