Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Jeg tror dere undervurderer den flodbølgen av etterspørsel som er på vei inn nå med ETFene. De fleste meglerhusene (Morgan Stanley etc.) har ikke åpnet opp for dette for kundene sine enda, og ETFene kjøper 3 200 BTC daglig, og snart halveres antallet som produseres hver dag.

Feil tråd for dette, men jeg forventer ca. 100k før halving, men at mange tar gevinst der og at det blir en ny motstand i en periode.

4 Likes

Sier ikke at jeg er negativ enda, men utelukker ikke en kraftig korreksjon i april heller. Mange av disse som kjøper via wall street er jo også proffe tradere. De har ikke som vane å hjelpe retails med å øke porteføljen deres. Men tror Nasdaq-100 vil styre retningen. Kræsjer den så blir jeg veldig overasket dersom Btc kjører motsatt vei.

Før? Offensivt!

1 Like

Vi har gått opp $10 000 i uka de siste to ukene, og det er fem uker til halving. Vi får se :slight_smile:
Dette er første gangen vi opplever institusjonell FOMO. $72k nå :slight_smile:

6 Likes

3 Likes

gårsdagens Dayly close over forrige dag, godt tegn for en mulig videre oppgang :thinking:78k neste?
OBV, RSI og moment resatt

1 Like

Hva betyr det at moment er resatt?

moment indikatoren nærmer seg 0 punktet.
Og ideelt uten at prisen har skutt fart nedover)

Er volum en del av momentindikatoren, eller bare pris? Jeg tenker det har mest verdi dersom også volum tas med… Da må man selvfølgelig se på den/de største plattformene…

Er en av de mest brukte på TV denne :slight_smile:
en kombo av BB og MA som kalkulerer
Squeeze Momentum Indicator [LazyBear] by LazyBear — TradingView

1 Like

og med dayly close som havnet over forrige som er litt typisk reversial pattern så trur jeg det i allefall ikke raser nedover

Det tror ikke jeg heller. Denne syklusen prøver jeg å ligge mest mulig i ro, så stresser uansett ikke.

Men det gir på en måte lite mening at det skal fyke langt nedover så nærme halvening, og så tror jeg ikke inflasjonen går i taket med en gang heller, så da vil det være moderate renteendringer.

Kanskje jeg selger noe et par dager før halvening for å unngå en «Sell On News» greie der…

Lazybear har mye bra :grinning::+1:

1 Like

Tips💡
My god info i å følge Bitfinex sin ukentlige sammendrag av markedet i Bitfinex Alpha

Noen med en fersk TA?

Ned på støttenivå på dayly og forrige bullruns high. Ser etter en liten bounce

Så om det kommer en bounce så synes jeg denne begynner å se overmoden ut på weekly med obv og moment som snut. Kommer til å se etter om det dukker opp en short mulighet etterhvert

4 Likes

Halving unnagjort, jeg har allerede begynt å se på hvor langt det går å pushe denne ned med veldig lav volatilitet før dagens drop.
Klarer BTC en sweep på -50% neste måned? I så fall en major buy for meg.

5 Likes

Nærmer seg støttenivå 61K .

Ikke helt overbevist av at støtten holder ennå, trenger å vise litt styrke rundt området først.
Moment på weekly fortsatt ikke helt resatt.

7 Likes

Spenstig liten fake på weekly moment. Ikke mye bull tegn å spore på RSI og volum på ukentlig chart.

Ikke mange sunnhetstegn på dayly chart ennå heller på RSI, kurve eller volum som ser ut til å ta ut forrige lows. Tror denne skal fortsette ned under 50 000.

Heller mot en lengre periode, par mnd +/-, med sidelengs akkumulasjonsperiode, har jo vært nede og touchet toppen av området du har merket og i såmåte bekreftet dette bruddet, ned til neste på 32k synes jeg virker for brutalt, men de store bestemmer vel hvor vi skal :see_no_evil: