Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Bull trap eller rally? :smiley:
Hadde veldig tro på en større dipp nedover før bull market, men blir mer usikker hvor nærmere vi kommer mars :sweat_smile:

1 Like
  • Bull Trap
  • Rally

0 stemmegivere

Det er nå ihvertfall fryktelig mange som ønsker Btc ned til 30k. Litt usikker på om alle disse vil få viljen sin.

Er nå ihvertfall igjennom 44k.
46800 blir et spennende nivå å følge med på.

1 Like

Jeg svarte rally, jeg tror altfor mange som har klart å trade BTC i 2023 tror at de skal gjøre en god trade her og få den til lavt 30k igjen. På ett eller annet tidspunkt skal ‘den gjengen’ ta feil og måtte løpe etter kursen, og jeg tror det tidspunktet er nå

“Max pain” er mottoet til Bitcoin, det som svir verst er alltid det den gjør, og akkurat nå tror jeg som @Triotech at veldig mange forventer en billig inngang.

2 Likes

Jeg tør ikke spå noe som helst, så har fyllt på med halvparten av potten jeg skulle inn med igjen. Går den ned, har jeg litt å fylle på, går den opp er det fint også :slight_smile:

1 Like

BTC ser litt nøytral ut på weekly per nå, antydninger til bear div på moment og RSI. Volumet ser friskt ut.

Ser bra ut på dayly. Selv om momentet har slakket av så ser volum og RSI bra ut. Ingen svakhetstegn å spore, 56K ila mars?

6 Likes

“i løpet av februar” mente jeg :laughing:
Snev av FOMO som kommer inn

2 Likes

Target 150k :sunglasses: :rocket:

1 Like

Men hva sjer når bitcoin stopper, altcoin pump?:thinking:
usikker men BTC.D kan se ut til å gå for breakout denne gangen etter sideveis siden oktober

2 Likes

Volume friskt, momentet stigende og har vært nede og hentet “kapital”.
En drastisk endring i BTC.D som tidligere har fulgt bitcoin, ser ut til å ha invertert seg.
Får vi se en rolig stigende bitcoin opp mot 75K og ett altcoin rush?

3 Likes

Ekstremt smale candles på 4h :bomb:

2 Likes

Må nok ærlig innrømme at jeg er ikke helt overbevist om at Btc bryter igjennom her i denne omgang.

2 Likes

Tror vi er igjennom alt nå, men denne syklusen går litt raskere enn jeg ihvert fall hadde trodd. Halvening er ikke før om 1 måned…

Det kan se slik ut ja. Tror uansett gode alts vil gå bedre enn BTC fra nå til syklusen er over. Jeg er også enig i at denne syklusen nok vil gå kjappere enn ventet.

Kanskje flere som har forstått verdien av halvening og at alt vil gå fortere. Mulig alt er over raskere også da…

Jeg har primært ETH, men bruker BTC som termometer…

Ja det pleier jo alltid komme en saftig korreksjon i forbindelse med halving. Nå har vel snart Mr. Market klart å lokke inn alle de som forventet nedgang til 30k når den nærmet seg 60k. Er vel først når “alle” er inne at den korreksjonen kommer.

1 Like

Ja, og denne 4 års syklusen. Kanskje ikke toppen kommer i 2025 som alle har tenkt, men i 2024. Vanskelig å vite, men nå er vi langt før halvening så ser jo ut som ting går fortere.

Mulig halving er avslutningen på syklusen :sweat_smile:

2 Likes