Gratulerer med bra treff 
Lukkes nå antar jeg?
Ser fortsatt etter nye lows fra 52k - 57k
Weekly antydning til styrke på RSI. OBV fortsatt ikke bekreftet
Heljohn
Du har truffet svært godt med dine analyser på bitcoin! Gratulerer,godt å høre du har satset på det i tillegg.
Takk 
Kommer både oppturer og nedturer i markedet, så det hjelper å putte ideene sine på en plass som her. Da kan en få litt tilbakemeldinger og annen input, samt se på om det stemnte i etterkant.
En liten edge denne gang har vært bitfinex som valgte å gå til 0% fees på toppen av syklusen. Denne holder de forhåpentligvis en liten stund.
Margin Fee er det fortsatt
Resultatet av dette er at om en bruker derivater. Så får du betalt/må betale fee på posisjonsstørrelsen, alt ettersom om det er en overvekt av Long eller short. i praksis så er det alltid en overvekt av Long.
Så om markedet går nedover får du i tillegg også betalt for å holde posisjonen.
Så er dette den exchangen med en av de laveste fees generelt på derivates. Men skal være forsiktig med å anbefale de da jeg vet MiCA (Markets in Crypto-Assets) er like rundt hjørnet. Der er ikke bitfinex med på listen.
Ser ett par tydelige tegn i dayly chartet på OBV, RSI og moment. Respekteres disse så tror jeg vi ser en positiv Juli og kan se opp mot 69K i månedskiftet.
Der er det ett motstandsnivå helt opp mot 71K som jeg tror skal testes. God ferie! 
Har du oppdatert chart og synspunkt?
Som eg ser det er over/under 65 og 63 000 interesant. Og så motstand helt opp til ca 71 000 som du skriv. (Møtter 200ma også her)
Har oppdatert litt ja. Juli og litt av august i konsolidering/litt oppover.
Ser ut til at det kan komme en større bevegelse snart. Ingen tydelige tegn i dayly chart. Jeg heller mot at tiden for å nå 71K har passert, slik at den fortsetter nedover og vi ser nye lows på dayly. Viktig nivå rundt 62K som først må passeres.
Hvilke nivåer mener du kan være interessante for å akkumulere mer?
En tur ned til rundt 58/60 for en trippel bunn?
Alt under forrige lows på dayly chart er interesanne nivåer [55k). Men da må det komme noen tekniske kjøpssignal der.
Har en tidligere publisert analyse som sier at 35k er bunnen (basert kun på historisk vekst LOWvsLOW). Menmen 
62 Holdt og det ble en solid oppside!
Momentet begynner å nærme seg en turn. Litt svakheter å spore i det store bildet på OBV. Forventer minst en pullback ettervert.
Weekly
Momentet har fortsatt god tid til en oppside.
November 2026-april 2027 har vært historisk beste tid å kjøpe. Blir spennende å se om historien gjentar seg