Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

https://youtube.com/shorts/B8RHACv-wvg?si=AywpNYf1-Toqbw5w

Ikke helt hallelujah-videoer jeg er ute etter. De har ikke så mye verdi syns jeg.

Takk!

Synes realvision er ganske bra!

1 Like

Har handlet igjen i dag :clinking_glasses:

2 Likes

Lurt. Tenker den dippen ned til 91k var den siste. Nå skal vi opp og ta ut alle shorterne som blilr likvidert på 108-110k tror jeg. Ingen grunn til å gå ned igjen til 91k igjen nå.

Kan vel ha vært en liten washout av nervøse hender i dag. Har du @Morti noen oversikt over hvor høyt vi må for at det skal settes opp en squeeze mtp short posisjoner? 108?

Alltid greit å sette en dobbelt bunn da. Så det gjør vi nok. Men lite giring å ta ut nå.

Sist jeg sjekket heatmap over liquidations lå de for likvidering på 108 og 110k for det meste. Så da må jo kursen gå dit for å klinke de ut

1 Like

2 Likes

5 Likes

Mye frykt, mulig bunn snart?

EDO over 96 500

2 Likes

Bra analyse om en tar i betrakning prisen på 108K i tidspunktet for analysen.
Vanskelig å si eksakt hvor langt ned, men jeg ser etter 89K. I første omgang.

I 2020 anslo Torbjørn Bull Jenssen, administrerende direktør i K33 – tidligere Arcane Crypto, til Nettavisen at én bitcoin kan øke til 500.000 dollar innen fem til ti år. Da var kursen på rundt 20.000 dollar, og den anslåtte økningen tilsvarte omtrent en 25-dobling av kursen den gang.
Foreløpig er han godt i rute med sin spådom. I dag er kursen rundt 100.000 dollar, og det er «bare» en femdobling igjen før kursen har nådd 500.000 dollar.
Men nå oppjusterer Bull Jensen sin spådom. Til Nettavisen i dag anslår han at kursen kan nå én million dollar innen få år. Det tilsvarer en tidobling fra dagens kurs.

6 Likes
2 Likes

Viktig støttenivå som bulkes nå, men er jo fremdeles milevis over 200 dagers snitt

1 Like

Vi er i extreme fear nå. Midt i et bullmarked er dette et godt inngangsnivå for de som vil inn.

4 Likes

Eller kjøpe mer som u.t har benyttet seg av :wink:

1 Like

Hirr

3 Likes

Håper det, men spørs om det ikke kanskje er breakdown. Euphoria må jo ha vært Trump innsettelsen og memecoinen hans. Viss det var toppen kan man hvertfall ikke si at det ikke var tegn…

8 Likes