Uff, jeg er også bull Bitcoin, og det kan godt være den går videre og det vil likne på punktet Januar 2021. Men dette er ikke en analyse som gir meg noe særlig. Ser slike hele tiden (ikke nødvendigvis krypto), og lurer ofte på om de som legger dem ut tjener penger. Klassikeren er de som spår krakk i aksjemarkedet basert på tilsvarende mønstergjenkjenning; de bommer alltid.
Er det sant at Binance etc. dumper Bitcoin selv for å slå ut gearede posisjoner? @Morti Vet du noe om det?
Lagde sånne for alle bull runs, er ganske random hvor lenge de varer og hvordan de ser ut. Ikke gitt at man får dobbel topp f.eks.
Marketmakerne på Binance og alle andre børser har nullet ut girerne i all tid. Det er gratis penger.
Kan legge til at i andre assets har nok 10X vært forbeholdt proffe som håndterer risikoen skikkelig og løpende. Mens det nå er fritt frem for alle med et gamlingproblem og uten risikoforståelse i det hele tatt. Så de er så enkle å konke. Og da konker de.
Bør være store nyheter i rettning krypto dette:
https://cointelegraph.com/news/trump-signs-executive-order-working-group-crypto?fbclid=IwY2xjawIA2CBleHRuA2FlbQIxMAABHQxkzBaoByHkhkQz8hr5rST38CYA1AbzZ7i0vHZM1IIeDtfz3-vX7zC5_Q_aem_DbZx7iixHSbEwUfDMpsZwQ
BIG DICK impact!
Tjener ikke penger på noenting jeg, så ikke hør på meg!
Må komme flere bekreftelser på makrotall skal det bli noe mer trykk i år
Enda er det mye giring å konke ut på 90k. Og på 108k.
Får svar på denne mandag/tirsdag senest
Hvor ser du det?
Naturlig å vente at bitcoin-prisen vil stige.
Bitcoin nede å teste EMA100 daily før vi jobber oss oppover igjen?
Tsjekkias sentralbanksjef vil spytte inn milliarder i bitcoin
På torsdag vil sentralbanksjef, Aleš Michl, foreslå overfor sentralbankstyret å investere milliarder av euro i bitcoin. Dette melder Financial Times.
Går dette gjennom, kan Tsjekkia gå frem som det første vestlige landet kjent for å eie kryptovaluta.
Sentralbanksjefen argumenterer for investeringen ved å vise til økende interesse for bitcoin, og Donald Trumps løfter om å redusere reguleringer for kryptovaluta.
Michl anerkjenner bitcoins «ekstreme volatilitet» og korte historikk, men sier han ønsker å gå frem som en pioner. Han spår at flere land vil følge etter.
Oh god, om krakket kommer som normalt og alle disse politikerne/sentralbanksjefene skal stå til ansvar for investeringen Er så rart å se på at alle snakker om evig oppgang i hvert bullrun, uten å erkjenne at bitcoin også faller 75-85% hvert 4. år ish.
Hei. Jeg fikk gode tips når jeg spurte i MSTR om gode kilder til info, så prøver her også. Finnes det noen som dere vet (eller bruker selv) er gode på å gi info om hva som skjer med BTC om dagen, daglig/ukentlig. Tenker om det er noen på Tradingview som er gode å følge, eller Youtube.
InvestAnswers syns jeg er god. De har en egen Bitcoin konto også, men jeg ser daglig på den generelle som omhandler både crypto og litt børs (Primært Tesla, AI og MicroStrategy). På YouTube