Sliter å komme seg over 102
Stiger på temmelig lavt volum, så er ikke så mye å konkludere av.
Men brillefin bevegelse, fint mulig at den blir kjørt helt opp til ATH hvis shorts kommer på bakfot
Motstand på 115k kanskje, men kan fort gå til 120-130 000 før den roer seg… Daily close over 103000 først.
2025 er parabola fasen. Så ville sett mest på fib nivåer og cup n handle for targets nå. Men det er momentum/rsi som kommer til å fortelle meg når jeg skal selge siste rest. I tilfelle vi går til 7-800 000 så er det jo dumt å selge alt på 178000.
ATH etter ATH og Trump signerer strategisk bitcoin reserve i morgen…
…og det er helt stille!
$1mill incoming
You sexy thing!
Litt gammal nyhet men det virker som flere å flere land ser nytten av Bitcoin. Spesielt når det kommer til større verdier.
““A clearing house would later convert the Bitcoins into Thai baht.
“For instance, those who fled the Russia-Ukraine war and settled in Phuket might find it difficult to obtain 50 million baht to purchase a house. However, paying with Bitcoin could be a much simpler process,” Pichai said.””
Bitcoin er ikke nevnt spesifikt, men absolutt en begynnelse.
Har gått rask dette! Husker jeg følte meg smått kriminell da jeg kjøpte første BTC i 2013. Husker også at presumptivt oppegående mennesker insisterte på at myndighetene (primært USA) aldri ville godta Bitcoin/ krypto, ev lansere CBCD ((v) taking measures to protect Americans from the risks of Central Bank Digital Currencies (CBDCs), which threaten the stability of the financial system, individual privacy, and the sovereignty of the United States, including by prohibiting the establishment, issuance, circulation, and use of a CBDC within the jurisdiction of the United States.". Her hjemme har vel samtlige “sjefs”-økonomer tatt feil om alt… Regner ikke med noen selvgranskning fra den kanten:)
Mange datoer å notere seg i det brevet. Min kalender er oppdatert
Og de som trodde på sjefsøkonomene ble også lurt. Som vanlig egentlig.
Når er bullrunnet over denne gang? Skal det bli noe trykk nå så bør det komme makronews som legger til rette for mer risk on, samt noen hyggelige nyheter som drar igang markedet, som er meget på stedet hvil nå, selger selv det meste på (forhåpentligvis) neste push opp.
Tipper vi får en topp i april mai (basert på historisk avkastning per mnd). Deretter en ny og siste foreløpige topp mellom oktober og desember 2025 i dette bullrunnet.
Dette burde være bull news
Tenker vi er her sånn ca
Ferdig om 1-2 mnd da