Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Men stigningstakten til Bitcoin annualisert kan jo synke veldig mye og kursen kunne likevel knuse forbi forrige ATH.

For enhver som tar på seg bullish briller og log chart og skuer et par år frem i tid så er jo ikke veien til 100-200k for bitcoin spesielt lang, ihvertfall ikke om du legger til grunn at M2 fortsetter å skyte i været.

Nå har verdens mest innflytelsesrike mann og verdens mest innflytelsesrike stat angrepet bitcoin, og kursen sank til 30.000?

2 Likes

Jeg tror bitcoin kommer til å fortsette å stige etterhvert og bli teknologiens svar på gull. Bitcoin er mother of all krypto, og selve symbolet på krypto. Jeg tror heller ikke det har noe å si at det ikke er like bra laget som andre og fremtidens coins, men at det holder med punktene over og at det er begrenset til 21mill bitcoins. Om den går til 150k eller 2 mill har ingen peiling på, men om “hele” verden skal inn i crypto i årene som kommer så er det fremdeles tidlig i syklusen

2 Likes

Hvorfor er du blitt så negativ til krypto? Du som var en early adopter og greier. For min del er det klarere og klarere at Bitcoin er digitalt gull. Og tror vi ser en tidobling eller 20 dobling før prosentene roer seg. Selvsagt i takt med halveringene slik som frem til nå.

3 Likes

Det vil det jo åpenbart ikke. Det vil avta når de fleste av jordens befolkning har begynt å bruke Bitcoin.

stock to flow modellen er vel den som har truffet best hittil på bitcoin prediction? de har vel 100k prediction siste halvdel 2021/ begynnelsen av 2022?

1 Like

Det er en del som blir psyket ut av at “Bitcoin er ingenting”.

Men se det sånn: Derivatmarkedet er på 144 norske billioner US dollar, eller på amerikansk 1,44 Quadrillion eller 144 amerikanske trillioner

Dette er assets som er 100% manipulerte og basically bare tull, som vi burde ha lært av finanskrisen i 2007-2008. Vi ser det så lett i sølvmarkedet nå at det er til å fnise av, for ikke å snakke om Gamestop.

Så Bitcoin er kanskje bare luft og bytes, men det er luft og bytes som har en del matematiske fakta og transparens ved seg som det ikke finnes et eneste asset i hele verden som er i nærheten av.

Det er magisk. Jeg setter litt av pengene mine på at det er et bedre system.

Så får de sinte bjørnene være så sinte de bare vil.

9 Likes
5 Likes

Bull om Michael Saylor, Preston Pysh:

Bear om Michael Saylor:

2 Likes

:grimacing::crossed_fingers::crossed_fingers:

4 Likes

Hmm…nok en Bitcoin-skikkelse dør sånn cirka plutselig :thinking:

1 Like

Derfor lager man en smartkontrakt med deadmans switch. Sånn at noen kan overta nøkklene :wink:

1 Like

Er du interessert i bitcoin burde du være interessert i AXS

1 Like
1 Like

Samme VC står bak Axxie, AAVE og Switcheo forresten

2 Likes

Veldig interessant podcast. Anbefales!

1 Like

den store hode skulderen er i ferd med å invalideres

mest relevante i chartet mitt på kort sikt er om den kommer seg over 50 dagers snittet

1 Like
2 Likes

siste ord fra en legende…

1 Like