De som satt margin long er stort sett gjennom likvidert for lenge siden, spørsmålet er mer om de som sitter long spot fra 25.000 + kaster kortene
Det er vel kun tradere som bryr seg om kursen på kort sikt, men det er unektelig noen gode kjøpsmuligheter i tiden framover. Husk at prisingen av alt - til og med kryptovaluta - kun prises av de som er i markedet, og omlag 90% av alle bitcoin er vel ikke i sirkulasjon (de omsettes ikke ofte nok til å påvirke prisingen)
Noen som har troen fortsatt:
Coinbase sine wallets
Verdens ledende bjellesau Musk pro bitcoin igjen da snart, nedgang er over…
Ja, i dag er det The B World Event der bl.a. Cathy Woods, Jack Dorsey og Elon Musk skal diskutere Bitcoin. Woods og Dorsey har vært kjempebull og kjøpt hele veien under korreksjonen. Blir spennende å se om Elon endrer tone etter stor geografisk og energimessig utvikling av minere de siste månedene.
Event kan følges her kl 2000 norsk tid: ARK Invest
Ja, da vet vi at Elon eier masse bitcoin, ethereum og doge. SpaceX eier også bitcoin. Verken Elon, SpaceX eller Tesla skal selge bitcoin. Vurderer å kjøpe mer pga negativ rente på cash i Europa. Tesla vil akseptere bitcoin igjen når over 50% av strømforbruket kommer fra grønn energi.
Sentimentet snur nå.
Tesla er med, Apple kommer.
BTC skal langt opp!
Institusjonene er fullasta på 30k, så nå kjøres det på med kursdrivende nyheter. ATH innen oktober.
Skal sies at selv om det er den største bearlikvideringen, så er den liten ift long likvideringer tidligere
kan fort skje det nå ja.
Bitcoin stiger kraftig på rykter | Kryptoguiden
Tipper dette er en superpump, nyheten er fra fredag. først natt til mandag det skjer noe.
Tipper gira longs skal skytes snart.
Totalt ble det likvidert for 864 mill $. Tweeten som er i linken er bare på 10 min
hah shit!
Mer enn jeg fikk med meg.