Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

De som satt margin long er stort sett gjennom likvidert for lenge siden, spørsmålet er mer om de som sitter long spot fra 25.000 + kaster kortene

1 Like

Det er vel kun tradere som bryr seg om kursen på kort sikt, men det er unektelig noen gode kjøpsmuligheter i tiden framover. Husk at prisingen av alt - til og med kryptovaluta - kun prises av de som er i markedet, og omlag 90% av alle bitcoin er vel ikke i sirkulasjon (de omsettes ikke ofte nok til å påvirke prisingen)

2 Likes

Noen som har troen fortsatt:

3 Likes

Coinbase sine wallets

1 Like

Verdens ledende bjellesau Musk pro bitcoin igjen da snart, nedgang er over…

Ja, i dag er det The B World Event der bl.a. Cathy Woods, Jack Dorsey og Elon Musk skal diskutere Bitcoin. Woods og Dorsey har vært kjempebull og kjøpt hele veien under korreksjonen. Blir spennende å se om Elon endrer tone etter stor geografisk og energimessig utvikling av minere de siste månedene.

Event kan følges her kl 2000 norsk tid: ARK Invest

2 Likes
5 Likes

Ja, da vet vi at Elon eier masse bitcoin, ethereum og doge. SpaceX eier også bitcoin. Verken Elon, SpaceX eller Tesla skal selge bitcoin. Vurderer å kjøpe mer pga negativ rente på cash i Europa. Tesla vil akseptere bitcoin igjen når over 50% av strømforbruket kommer fra grønn energi.

Sentimentet snur nå.

4 Likes

Voksent forsøk på å sette bunnformasjon

3 Likes

Tesla er med, Apple kommer.

BTC skal langt opp!

10 Likes

Institusjonene er fullasta på 30k, så nå kjøres det på med kursdrivende nyheter. ATH innen oktober.

5 Likes
5 Likes
5 Likes

Skal sies at selv om det er den største bearlikvideringen, så er den liten ift long likvideringer tidligere

bybt_chart.jpg (5)

1 Like

kan fort skje det nå ja.

1 Like

Bitcoin stiger kraftig på rykter | Kryptoguiden

Tipper dette er en superpump, nyheten er fra fredag. først natt til mandag det skjer noe.

Tipper gira longs skal skytes snart.

Totalt ble det likvidert for 864 mill $. Tweeten som er i linken er bare på 10 min :sweat_smile:

hah shit!

Mer enn jeg fikk med meg.

1 Like