Da den brøt 36 tusen på vei ned var vi over i nytt landskap, altså under forrige low.
Det ble sagt da kursen var 18000. Nå er den opp 15% på et par dager. Kursen var under 18000 i et par sekunder.
Kursen var nede i 17500USD og den lå mellom 17500 og 179000 USD i et par timer.
Nå virker det å være binance som har kjøpt opp kursen til 20k USD for å stabilisere den ved å kjøpe BTC for 2 milliarder USD.
På Kraken stoppet den på 17600 og var en time under 18000 ser jeg nå når jeg sjekker. Det blir uansett samme sak for poenget er likt. Ikke så merkelig at noen stabiliserte kursen der. Det måtte jo skje en eller annen gang og det var vel ikke bare jeg som følte at nå hadde krusen falt nok.
At Binance kjøper for nesten 20 milliarder kroner er jo bare helt rått! Det står nok kjøpere i kø etter de når vi når ny ATH. De har nok mer å kjøpe for også, om det skulle bli nødvendig.
Kursen skal ned i løpet av høsten, så jeg stresser personlig ikke med kjøp akkurat nå. Ja, man kan alltids treffe bunn, men mange som fortsatt er i solid minus selv kjøp fra forrige uke.
Rimelig rått ja, tipper de har trada mot bears som har hatt giring. De store børsene gjør jo sånt.
Ifølge Twitter virker det ikke å være Binance som har kjøpt, men kundene til Binance (mulig det var det du mente)
Ser ut som det er BTC som er flyttet fra brukerne sin Cold wallets til Binance exchange og at det var var feil i artikkelen om jeg forstår Binance sjefen riktig her.
Du har vel en rimelig bra track record fra tidligere siden du vet og ikke tror/håper hvor kursen skal?
Ser ikke hvor den store oppsiden skal komme fra. Retail har tapt sykt mye penger på crypto og aksjer, og samtidig som at lønnen deres blir spist opp av økte kostnader. Hjelper heller ikke at sentralbanken i USA setter opp styringsrenten.
Det skal sies at jeg er heller ikke fremmed for en tur lengre ned, men kan like gjerne bli en liten opptur først og ned å sette en dobbel bunn rett under 20. 000 igjen. Men er mentalt innstilt på lengre ned, makro er langt fra friskmeldt
Sikkert ikke så farlig om man går inn på 25k, 20k, 15k eller 10k. Varslet bunn er 9-12k et sted mellom nå og neste halvering, men kommer topper og bunner på veien dit. Så blir det mest spennende om den klarer først 65k og så 100k etter neste halvering. Men er man fornøyd med 100% kan man godt kjøpe her og selge på 44k om 3 år også. Ingen skam i det, og betydelig mindre risiko for å gå glipp av en bunn man håper på som den kanskje aldri finner.
Jeg er dog sta og vil ikke kjøpe før vi er godt inne i 2023. Ikke så farlig hva kursen er på kjøpstidspunktet for min del. Vil bare følge planen fra start til slutt for en gangs skyld i Bitcoin-syklusen.
Hørtes enkelt ut. Det som er så spennende med investeringer er at de går som regel ikke slik konsensus forventer. Forventer de fleste at bunnen er 10k, så snur vi nok før det. Forventer de fleste at det er lurt å kjøpe i 2023, så kommer det nok heller en topp da.
Rundt og fint tall.
Er denne over eller under når denne uken lukkes?
- Over 20K
- Under 20K
- 20K
0 stemmegivere
Hva som skjer etter at Bitcoin når $11,000 er ikke sikkert.