Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

49min siden denne og plutselig tok bitcoin et godt hopp nedover.

Alex er da CEO i Nansen som bedriver noe av den beste blockchain analysen som finnes der ute.

$11,000 er fremdeles et nivå jeg kommer til å kjøpe på , ikke før. Ventet på dette siden Jan/Feb :partying_face:

1 Like

Så Bitcoin har blitt holdt oppe av store kjøpere som nå er ute? Høres jo ikke så veldig bra ut.

image

En del utrykk når det går oppover også som “to the moon” som er akseptert, så tenker det er greit at de har mulighet til å utrykke seg når det går nedover også. Hvordan skal vi andre ellers vite når bunnen nærmer seg :man_shrugging:

Folk klager å rapporterer hauseinnlegg uten substans også, så den er jeg ikke enig i.

Is it equilibrium when shit in equals shit out?

i see, blir vell fortere rapportere “bitcoin til 0” enn “bitcoin til 100K” :laughing:

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

image

3 Likes

Strømbrudd :joy:

3 Likes

…solstorm? :nerd_face:

1 Like
1 Like

Har du tatt en titt på bitcoin chart justert for inflasjon? Det trenger ikke å nødvendigvis utgjøre noen forskjell, men bare en interessant observasjon. Sammenligner man 2019 med nå justert for inflasjon tror jeg prisen er ca 13k nå.

Det andre som er interessant er vi dippet nettopp under produksjonskostnaden for mining. Trenger heller ikke ha noe å si, men historisk har vi brukt veldig lite tid under produksjonskostnad

1 Like

Hvilken indikator bruker du for inflasjon, pengemengde?

Jeg har ikke gjort det selv, bare så en trader som hadde analysert en chart justert for inflasjon og sammenlignet med nivåene fra 2019.

Ikke nødvendigvis noe å legge for mye vekt på, var bare en interessant observasjon jeg tenkte på når jeg så dine nivåer.

Potensiell W formasjon på gang kanskje?

1 Like

Lik som de til venstre på chartet? :sunglasses:

1 Like

Før måtte diktatorer bruke et utall av lastebiler, skip eller fly når de tok med seg statskassen og rømte landet. I dag holder det med et lite minnekort for å få med seg verdiene. Det må jo sies å være et fremskritt om man ser på den miljømessige siden av transporten.

4 Likes

Tenker det er det samme. Target 21k, så mer :chart_with_downwards_trend:

2 Likes