Men spør deg hvorfor i alle dager skal noen selge i det hele tatt og hvorfor er det viktig å fortelle hele verden det? Det hele blir bare tynn suppe og helt meningsløst å forholde seg til eller agere etter.
Tradere i dette markedet selger jo med bare noen få prosent gevinst.
Så tenke deg at du hadde walletten stappfull av Bitcoin når Mt Gox ble hacket. Som var en grei sum den gang. Og du har sett de som tapt og angret hver dag på at du ikke solgte før de ble hacket.
Så mange år etter får du de faenme tilbake. Men mulighet til å selge til en totalt annen kurs.
Så du tenker alle disse kun sier Hodl til seg selv?
Er det slik at folk aldri tenker å selge noe på dette forumet?
Jeg var så heldig å kjøpte mange FTM til 1 cent. Og var med opp til over 3 dollar. Når noe går 300 gangen om man ikke ser seg fornøyd da. Når skal man da selge. Er målet å ha det med seg i graven eller at det skal gå i arv?
Selvfølgelig ikke, men hele greia med “pass på, nå skal det dumpes masse på xx dato blir for dumt i min verden”
Dette var vel spørsmålet hans:
“Hvordan tenker dere at MTGOX Bitcoins kommer til å påvirke markedet?”
Betyr ikke noe annet enn at man oppfordrer til diskusjon. Og at man har lov til å komme med noe annet enn bare bullscenarioer.
Uavhengig av hvor mange bitcoin jeg hadde sittet på så ville jeg gjort ett forsøk på å få mest mulig ved salg, og da er ikke å dumpe alt ut i markedet rett måte? Om du hadde sittet på slike verdier kunne du feks engasjert noen til å gjennomføre salget for deg og makset gevinsten. Men hva har vel noen millioner til og fra noe å si når du klør etter å kjøpe deg en ny yacht? Vi er i ett bearmarked og må forvente slike nyheter. Da er det evt bare å gjøre seg klar til å kjøpe på tilbud om man har troen på at det snur engang om massesuggesjonen slår til
Vi skal nokk ned å sniffe +/- 20% på 10k usd etterhvert før den feite dama synger. Når de skriker resesjon i USA på nyhetene, markedet våkner, skylde bøtta begynner å panikken sprer seg videre rundt i verden så får nokk det også utslag på kursen.
Da er det tørt krutt som gjelder, tolmodig men aggresiv handling ned - sideslengs eller opp. Selge ut initial invest fra100-200% sitte på resten å ta profitt langs oppturen - velge seg ut noe alt’s Lotto kuponger for 10% ved siden av med real world use case og oppegående dev team m/ fair launch etc etc etc - selge ut før dass snora ringer inn fra «friminutt»🫡
PS: NOT YOUR KEYS NOT YOUR CHEESE
Nå vet jeg ikke helt hvorfor kommentaren min over her ble ett svar , kom sikkert borti bare 🫡
Viktig nivå nå. Gikk gjennom forrige støttenivå, men var det en fake out? På vei inn igjen nå kanskje.
Er litt for lite volum til at jeg har troa på at det finns brennstoff til å snu opp her, men den er nå oppe igjen og snuser på dette 22500 nivået
Syns det minner litt opp en bunn også på hele kryptomarkedet.
Det minner definitivt om “en bunn” på mange måter, men min mening er at det vanligvis trengs langt mer tid for å bygge en definitiv bunn, spesielt hvis annen makro raser videre.
Helt enig. Tenkte i utgangspunktet bearmarked i 2-3 år nå. Men siden altcoins har krakket såppass mye allerede så kan det jo være at vi ser bunnen nå.
Tror nok uansett på oppgang de neste ukene. Men om det varer er en annen ting.
Første mener jeg. Den andre var en fluke
Tror også Morti har rett her. Den andre kom vel av hype rundt Tesla+ mange andre bedrifter som skulle/var inne i Bitcoin og fortalte om det?
Er nok den første som skal sammenliknes med tidligere år. Det vil alltids være oppturer på vei ned, men det flyter ikke blod i gatene enda. Vi skal nok over nyttår før vi ser full kapitulasjon og en lang bunn kan dannes. Se til tidligere perioder for referanser til de store linjene da. Spesielt dette:
Vil tro det er nok av blod i gatene når det gjelder krypto generelt. F.eks innen defi.
Jeg tror svingningene bli mindre og mindre i Btc.
Jeg tror ikke bunnen målt fra peak er like brutal som tidligere fall.
Vi får sjå, at neste peak blir mindre enn 3x forrige peak er jeg enig i. Utover det tror jeg ikke det er så mye vi kan si om volatiliteten.
Da rundet vi 23k