Tipper vi skal helt opp til 29k i denne omgang.
Ja jeg har tenkt 30-31 000 med en gang den bryter nedtrenden. Hvis den gjør det nå.
Klarer vi close over 24k idag?
Blir lengre og lengre ned til 12000 som var “bombesikkert”
Hvem/hva refferer du til her?
De “vanlige” som skriker om de laveste bunnene, ikke deg edit: 12000 kan dog skje, ingen som vet
Jeg synes det er pussig å se hvor mye likvideringer det fremdeles er, hva driver folk med?
Raske penger kjappest mulig, adhd generasjonen
Mange som skal hente inn tapet sitt.
Ellers fornøyd med kjøp under 1000 på eth og 19 på btc.
Jeg husker godt hvem som var negativ på bunnen
Vi gjør alle feil i denne bransjen. Om å gjøre å ha mer rett enn feil Eller størst posisjoner de gangene enn får rett Greit med et forum hvor man kan spå/tro på nedgang eller oppgang uten å få så ørene flagrer. Synes kryptotrådene begynner å bli veldig bra der Ikke alle tråder som liker at noen spår/tror på kursnedgang.
Når man først snakker om å spå. Hva tenker folket? Opp til 29/30/31k og så videre ned til ny low eller tenker man at retningen for ny ath starter nå?
Enig i det altså . Å diskutere pluss og minus er jeg helt for altså. Men man må tåle å bli sitert på det etterpå såklart
Tror vel egentlig det er for tidlig å snakke om ny all time high, vi er fremdeles i diskusjonen “går alt til h…” på makronivå. Sultkatastrofer, energikriser , wef som vil frarøve oss friheten, oppblomstring av covid, for å være ærlig så har jeg aldri hatt så lite “tro” på retning hverken ene eller andre veien
Hadde ikke makro sett så forferdelig ut så hadde jeg vært mye mer Bull selv og vurdert om jeg skal geare 2-3x for første gang. Men holder meg foreløpig til 1x. Tingen er at jeg også tror at Bitcoin vil frakobles børs utviklingen uansett om en reprising skal skje ifht halvering/flippening.
Enig. Ser bra ut på kort sikt. Men jeg tror nok ikke man kan utelukke 10k heller i denne omgang heller.
“Savner” monsterwicken, hadde vært enklere rent psykologisk å gå hardt inn
Håper vi skal opp. Men redd for det er en redistro som foregår her nå. Før vi skal videre ned. Jeg er overraskende negativt til å være relativt tungt lasta. Men jeg tror ikke vi har kjent på den virkelige skvisen enda:man_shrugging: men akkurat her så tar jeg gledelig feil da:sunglasses: