Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Tipper vi skal helt opp til 29k i denne omgang.

2 Likes

Ja jeg har tenkt 30-31 000 med en gang den bryter nedtrenden. Hvis den gjør det nå.

2 Likes

1 Like

Klarer vi close over 24k idag? :grin:

Blir lengre og lengre ned til 12000 som var “bombesikkert”

Hvem/hva refferer du til her?

De “vanlige” som skriker om de laveste bunnene, ikke deg :wink: edit: 12000 kan dog skje, ingen som vet

1 Like

Jeg synes det er pussig å se hvor mye likvideringer det fremdeles er, hva driver folk med?

5 Likes

Raske penger kjappest mulig, adhd generasjonen :sweat_smile:

Mange som skal hente inn tapet sitt.

Ellers fornøyd med kjøp under 1000 på eth og 19 på btc.

Jeg husker godt hvem som var negativ på bunnen :sweat_smile:

Hihi :joy: :clap::clap:

Og ikke minst @kalleanka123 som ikke trenger sitat da det fort kan missoppfattes som mobbing :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vi gjør alle feil i denne bransjen. Om å gjøre å ha mer rett enn feil :wink: Eller størst posisjoner de gangene enn får rett :wink: Greit med et forum hvor man kan spå/tro på nedgang eller oppgang uten å få så ørene flagrer. Synes kryptotrådene begynner å bli veldig bra der :+1: Ikke alle tråder som liker at noen spår/tror på kursnedgang.

Når man først snakker om å spå. Hva tenker folket? :relaxed: Opp til 29/30/31k og så videre ned til ny low eller tenker man at retningen for ny ath starter nå? :relaxed:

Enig i det altså :+1::grinning:. Å diskutere pluss og minus er jeg helt for altså. Men man må tåle å bli sitert på det etterpå såklart :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tror vel egentlig det er for tidlig å snakke om ny all time high, vi er fremdeles i diskusjonen “går alt til h…” på makronivå. Sultkatastrofer, energikriser , wef som vil frarøve oss friheten, oppblomstring av covid, for å være ærlig så har jeg aldri hatt så lite “tro” på retning hverken ene eller andre veien :sweat_smile:

Hadde ikke makro sett så forferdelig ut så hadde jeg vært mye mer Bull selv og vurdert om jeg skal geare 2-3x for første gang. Men holder meg foreløpig til 1x. Tingen er at jeg også tror at Bitcoin vil frakobles børs utviklingen uansett om en reprising skal skje ifht halvering/flippening.

2 Likes

Enig. Ser bra ut på kort sikt. Men jeg tror nok ikke man kan utelukke 10k heller i denne omgang heller.

1 Like

“Savner” monsterwicken, hadde vært enklere rent psykologisk å gå hardt inn

3 Likes

Håper vi skal opp. Men redd for det er en redistro som foregår her nå. Før vi skal videre ned. Jeg er overraskende negativt til å være relativt tungt lasta. Men jeg tror ikke vi har kjent på den virkelige skvisen enda​:man_shrugging::smiley: men akkurat her så tar jeg gledelig feil da​:sunglasses:

2 Likes