Faren for videre nedgang er spesielt stor, akkurat nå
Men, hvilken tilsvarende monsterwick ser du tidligere ganger bitcoin har bunnet ut?
Et litt sært charteksperiment, 2 month log, er jo kun mars 20 som er ellevilt der
Det skjer jo gjerne på kortere timeframes? Nå føler jeg det har vært seigpining nedover, men det er kanskje sentimentet som er så merkelig med så mye forskjellig som skjer samtidig at det blir bare en stor suppe av alt sammen? Vanskelig å forholde seg til, for det er så mye som er fucked up, men ting har ofte en merkelig måte å “manipulere” seg i en retning man ikke trodde skulle være mulig
På god vei mot 29k
Hihi? Vi får heller snakkes om 10 år…
Når en ny bunn er satt på 250000 eller noe slikt? Vanskelig å spå, men veien er opp fint med tesla nyhet nå da vi hadde litt momentum
Hahaha, Musk fornekter seg ikke…
Den ene valutaen etter den andre kollapser. Bortsett fra den det trykkes aller mest av, Usd.
Tenker rett ned herifra til 20500 og krysser fingrene for att denne holder for da ser det lyst ut
Ja. Så for meg rett ned til 21400 selv. Så blir spennende å se.
Er det nå man skal handle bitcoin igjen?
Er ingen fasit på det spørsmålet og avhengig av tidsperspektiv.
Jeg personlig liker denne indikatoren og sett ut i fra historikk så er det vesentlig bedre enn å ha kjøpt på 60 000 dollar
Pleier å handle når den dipper innom 19 tallet.
Hehe hvem spådde til 30k igjen?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Kan godt det jeg, blir nokk en gang
Er short per nå, men håper at 20500 viser litt styrke om ikke så blir det en stygg runde ned igjen. Begynner ærlig talt å bli litt lei av att det kun går rett nedover uten noen vesentlige korreksjoner, er på tide å få handlet inn litt coins igjen
Det er ikke å være negativ til en kursutvikling man blir utestengt for. Spesielt ikke om man argumenterer for sitt syn. Det er velkomment. Du er nok blitt utestengt av andre grunner
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.