Markedet virker usikkert ja, men heller mer mot long enn short de neste ukene.
Da har du fått rett ang inflasjon som vi har diskutert flere år tilbake
Hvordan tenker du ang krypto og inflasjon?
Ja, sentralisert krypto blir vel tingen gribbene kan holde i tøylene slik som de gjør med dollaren.
Over 24 000 nå for første gang på en god stund. Hva tror dere om veien videre de neste ukene?
Tror fortsatt på denne
Noen som begynner å få igjen trua på ny ath eller?
Rejection på 24,ikke klar riktig enda?
Et mulig kursmål. Akkurat nå tenker jeg 25k er plenty nok
Bryter igjennom nå
Edit: Gikk ikke idag heller å bryte 24k, men kjenner det på gikta at den snart skal passeres
Tut tut! Nå er på 25 k straks 24699 på kraken
Weekly chart er pent
Alle vet at media har tatt helt feil om salget til Tesla sant. De har ikke solgt Bitcoin med tap, men med gevinst. Så de solgte over 30k ca. De har skrevet av tap på nåværende beholdning og ført gevinsten som gevinst. Jeg så en sak i DN tror jeg det var der det stod at Tesla hadde “tatt tap” på Bitcoin, noe som da er feil.
…også i bunn og grunn kun* har en jobb, nemlig å tjene penger til eierne. Det er nok en del idealistiske journalister som virkelig søker sannhet og opplysning til folket, men som i så mange andre yrker forsvinner idealismen og til slutt er det pengene som rår.
*kun en jobb er vel å ta i, for media har gjennom alle tider blitt brukt av den styrende klasse til å spre den foretrukne informasjon som propaganda.