Ser det godt i USA der alle kanalene bruker de samme ordene for å beskrive dagens sak. De får nok tilsendt et manuskript ja. Men det var off-topic. I denne settingen tror jeg bare journalisten ikke har forstått fakta på rett måte.
Er det et bearflag eller en bunnformasjon? Hva tror du?
Helt 50/50 egentlig. Tviler på at vi er ferdig med makro herjing så ville være galskap å gå all in på at endelig bunn er satt
Jeg har nå kjøpt litt her nede på ca 20.000 og lavere
Er null stress, blir opp og ned mellom 10k og 40k til party starter etter neste halvering i 2024, hvis alt gjentar seg med litt slingringsmonn i neste topp mellom 100k og 300k Om man vil ha min grafprognose da Er ikke alltid rett. Men skal investere basert på det selv en gang i 2024
Tror du bør regne litt mer på antall dager her. Hint det er ikke 4 år som folk sier. Og tingen er at tidligere har kursen gått mange hundre prosent før vi kommer til det tidspunktet som jeg antar du henviser til i syklusene som har vært til nå.
Du kjører din strategi, jeg min begge kommer til å tjene bra på Bitcoin-slottet, men takk for tips
Blackrock er stooore
Hva tror du? Tenker 29k som var god støtte en stund, må ihvertfall testes som motstand før eventuelt videre nedgang, samt likvidere shorts osv, som hører med.
Sentimentet er for bullish nå med bl.a. Blackrock, tenker vi tar en tur nedom 19k for å hente litt likviditet for de store gutta.
Limit ordre klare
Enten det eller whales kjører opp kursen og lemper ut når det kan trades via Blackrock. Så får man se om kjøpsordrene tar imot.
Nå fikk vi en god bounce i det området jeg spådde i mai og tror vi snart skal ned til neste lavere etasje
Ikke umulig. Men tipper på en bulltrap først. Litt mer heftigere enn den vi så nå. Så utelukker jeg ikke 10k slik jeg skrev i mai.
Fikk en 38% bounce, kan så klart komme mer, men er litt tvilende, og tror vi nærmer oss slutten på sommerrallyet i både aksjer og krypto
Noe sånt
Men,
ser en på 5D og W så begynner denne å danne en potensiell bunn på OBV og salgstrykket avtar.
Nedovergående i 126 dager uten en ordentlig bounce.
Trenden er nedover, salgstrykket fortsatt nedover og jeg holder en knapp på at den fortsetter ned, men den har en reel sjanse til å bryte oppover.
Så best guess
Ned og teste 20500 området igjen og med denne volaliteten er jeg ikke sikker på at den holder unna
Er på ingen måte uenig der
Magen min sier fremdeles $11,000
Magen min sier at noe helt annet enn det de fleste tror vil skje, skjer!