Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Ref PlanB

1 Like

Tampen brenner:

7 Likes

Kort oppsummert så ser han på en haug med indikatorer som taler for både bull og bear. 100% objektiv som alltid, og virkelig interessant for de som tåler å bruke mer tid enn å lese 2 setninger på en twittertråd.

3 Likes

Kjøpsordre under 20k. Samme som i mars 2020 ? Alle tror vi skal lengre ned :+1:

3 Likes

Alle vil til himmelen, men få vil jo dø

Edit:

Igjen over 24k

4 Likes
6 Likes
2 Likes

Hva betyr dette?

Litt mer prosa:

Med denne invalidert, og SP500 på tur mot 4400. Tror jeg denne kan bryte seg ut til oppsiden og en mulig pump for alts

1 Like

Lengthening cycles. Det er dette han er kjent for. Han babla om det siden han hadde 30k subs når jeg starta å se på ham. Dette var hans store greie. Og den feila som fan. Mye annet han babler om er svada. Fins noen gullkorn her og der, men de gullkorna rettferdighet gjor ikke alt den svada folk må se gjennom.

Det fins bedre kanaler å bruke tid på.

Jeg er 100% uenig, han er objektiv og tar for seg så mange forskjellige aspekter rundt det tekniske. Så ser jeg på investanswers hvis jeg trenger litt oppdatering på makro og nyheter. Ser på en del andre men disse er fast.

Hvilke bruker du?

meg selv

1 Like

På månedschartet er det rett mye som ser ganske bunnish ut på 17.5k candlesticken

På weekly chartet ser det heller ikke så ille ut

3 Likes

Naturlig sted for en bounce, men ikke mye mer enn det IMHO

Du misforstår meg, jeg heller mot at det var bunnen.

3 Likes

Om 6mnd kommer dere fortsatt til å lure på om bunnen er inne. Ser ikke helt hvorfor folk er så interessert i det. Det kommer til å være en lengre akkumulasjon før noen form for bull market er på plass igjen. Ergo vi kommer til å se lave priser igjen før den tid. Om det blir 18k eller 17k eller 9k spiller liten rolle, men store rallies nå kommer uansett til å solgt. Om BTC går rett til 30k nå (som er sannsynlig) så tenker jeg sjangsen er stor for at vi ser en ny bunn eller en stor dump etterpå. Det er flott for meg som trader, men for de som bare holder spot så betyr det jo lite hva som skjer de neste mnd.
Om dere tenker at dere har misset enn anledning til å kjøpe så tror jeg dere bare skal ta det helt rolig. De fleste har jo ikke helt guts til å kjøpe når vi kommer ned igjen da.

Denne er nyttig om dere er intr i makro analyse.

Hva sier deg forresten at bunnen er inne i det chartet? Kun basert på RSI?

2 Likes
5 Likes

Det er greit å huske på at Bitcoin og nasdaq har gått hånd i hånd en stund. Og selv om børsen ser litt ruskete ut nå så er ikke det noe nytt. Så jeg vil likevel si at det er en god inngang her. For de som tør… :wink:

1 Like

Det er vel litt avhengig av hva man tror om Nasdaq fremover da i følge det resonnementet. Jeg tror begge skal ned i kjelleren.

Nå er tiden inne for å være FEIG ikke modig.

1 Like