Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Hva legger du til grunn for det, er ikke uenig i at det skjer heller, det er mye usikkerhet om dagen og vinteren blir lang :sweat_smile:

1 Like

90% er enige med deg i det :wink:

Bare hva som skjedde sist runde direkte tatt fra grafen. :slight_smile: Bare å legge siste 2 år over forrige 4 år sånn ca. hvor du matcher halveringene :slight_smile:

Tror ikke det denne gangen. Tror det snur nå og så får man et rally i 2023 og de som ventet 10k hiver seg på kjøpern på 90k og så smeller det på 100k og da ser vi kanskje 10k etter toppen :wink:

Får se i mars :slight_smile: Kan godt gå til 35k i mellomtiden ved unormale svingninger, men 90k før mars 2023 tror jeg aldri vil skje. Den store oppturen kommer ved halvering og halvåret etter.

Skrev ikke før mars 2023.

Men ja vi for se :grin:

Det er kun mars 2023 jeg mener noe om i min strategi, og at det på et senere tidspunkt hovedsakelig etter halvering, men vanligvis også litt i forkant, vil gå relativt høyt.

Det laveste den kan gå historisk sett er rundt 12k i mars 2023, og forventet topp ved neste runde tror jeg blir mellom 80k-120k et sted. Jeg setter nok trailing stop loss om den går over 90k etter halvering. Men det er som alltid ikke noen garanti for at historien gjentas, da så mange vet dette nå.

Var det ikke en gjettekonkurranse her på begynnelse av året om Bitcoin kursen ved årslutt?

Hvem leder per i dag?

Historien gjentar seg helt til du har kjøpt, men SÅ slutter den å gjenta seg :slight_smile:

Hvor høyt den går er avhengig av hvor raskt den stiger. En rask stigning vil medføre lavere topp og kortere bullmarked enn hvis stigningen går mer litt og litt. Jeg håper det siste.

Dog fra 30k tenker jeg. For dersom vi ikke går over 29k innen 1. januar så ser 1 års candles og 1/2 års candles stygt ut. Og da må vi få hele 50% stigning i løpet av året. Ikke umulig.

1 Like

Jepp :rocket:

2 Likes

Heftig :sweat_smile::see_no_evil:
https://cryptoslate.com/crypto-short-liquidation-cross-750m-in-4hrs-as-bitcoin-reclaims-20k/

Arne Fredly om BTC og krypto (fra 36 minutter)

2 Likes

Det er utrolig at en så flink fyr kan være så uviten 😵‍💫 men han tjener jo pengene sine som han sier likevel så har ikke noe problem med at han ikke vil ha eller vil skjønne, men å sitte hardnakket og anbefale noe han først sier han ikke skjønner det er spesielt :thinking:

1 Like

Kjære vene

4 Likes

Ny rekord?

Nja, er ikke så veldig lenge bak i tid den grafen der viser, det har nok vært mye større utslag før ville jeg tenke

Tror det er rekord når det gjelder short-likvideringer.

Har ikke hørt hva han sier, kun lest.

"Kryptovaluta er noe Fredly følger nøye med på, men som han enda ikke har investert i.

– Jeg forstår ikke krypto, sier traderen."

Følger nøye med på. Det gidder man vel neppe dersom man ikke skal putte penger på det :wink:

1 Like

Må høre på det han sier, er så fjernt og gubbete at det blir bare komisk, med 2 streker under konklusjonen om at han ikke skjønner det :sweat_smile:

1 Like

Hver sin interesse tenker jeg.

Jeg som ikke kan noe om kunst. Kan jo si at et kunstverk er totalt verdiløst.

Det kan alikevel bli solgt for flere hundre millioner.