Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Bitcoin’s Lightning Network Still Sucks

1 Like

Er ikke rart i bitcoin-historiechartet :slight_smile: Tror ikke nyheter påvirker bitcoin i særlig grad, men alle tror bevegelsene har rot i virkeligheten. Det er forventet historisk sett at det skal være relativt flatt nå og så falle ca. 30% til fram mot mars 2023. :slight_smile:

Noe nytt fra Saylor i det siste? Om det skulle falle videre 30% så tenker jeg han svetter greit…

1 Like

Er sånn det ser ut i chartet fra forrige slike periode, men man vet jo aldri helt. Ingen forventet en dobbel topp denne gangen f.eks. Det skjer noen spesielle ting hver gang.

1 Like

Hvorfor skulle han svette da?

Tipper han er rikere enn de fleste her på forumet selv om BTC skulle gå i null…

Det er vel en del misinformasjon om at han blir margincalled det siktes til vil jeg tro, jeg antar han kjøper hardt om så skulle skje

1 Like

Ganske bred enighet om at han er belånt opp til pipa og sliter maks om prisen fortsetter å synke.

1 Like

Legges død eller fortsette å konspirere?

3 Likes

Totalt feil. Han takler pris på under 3500.

Edit: Såg paddy sin post nå.

En nyhet jeg venter på i hvertfall er nyheten om at Bitcoin blir regulert. Det vil gi utslag.

2 Likes

Tror ikke det er umulig med en svettepærle eller 2 på Saylor dersom kursen går under 3500 selv om det ikke likvideres :sweat_smile:
Må ikke alltid likvideringer til for at man blir stresset av å se på kursen.

3 Likes

Da er det en situasjon ellers i verden jeg håper vi kan være foruten :sweat_smile:

7 Likes

Slike artikler har mange ganger markert en bunn. Blir det det denne gangen også?

2 Likes

Bitcoin’s relationship with gold has strengthened in recent months

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-10-22/bitcoin-s-btc-changing-correlations-may-mean-it-ll-be-a-haven-again-bofa-says

2 Likes
4 Likes

Jeg liker slike analyser. Det gir troverdighet når man viser at man evner å se både Bull og Bear argument.

2 Likes

Tut tuuut! Slapp av, det er sikkert mange som får kjøpe på 10k om man bare venter litt til.

2 Likes

Mars 2023 12-14k :slight_smile: Som nevnt kan det komme oppturer i forkant, ikke noe rart ved det. ^^

2 Likes