Bitcoin’s Lightning Network Still Sucks
Er ikke rart i bitcoin-historiechartet Tror ikke nyheter påvirker bitcoin i særlig grad, men alle tror bevegelsene har rot i virkeligheten. Det er forventet historisk sett at det skal være relativt flatt nå og så falle ca. 30% til fram mot mars 2023.
Noe nytt fra Saylor i det siste? Om det skulle falle videre 30% så tenker jeg han svetter greit…
Er sånn det ser ut i chartet fra forrige slike periode, men man vet jo aldri helt. Ingen forventet en dobbel topp denne gangen f.eks. Det skjer noen spesielle ting hver gang.
Hvorfor skulle han svette da?
Tipper han er rikere enn de fleste her på forumet selv om BTC skulle gå i null…
Det er vel en del misinformasjon om at han blir margincalled det siktes til vil jeg tro, jeg antar han kjøper hardt om så skulle skje
Ganske bred enighet om at han er belånt opp til pipa og sliter maks om prisen fortsetter å synke.
Legges død eller fortsette å konspirere?
Totalt feil. Han takler pris på under 3500.
Edit: Såg paddy sin post nå.
En nyhet jeg venter på i hvertfall er nyheten om at Bitcoin blir regulert. Det vil gi utslag.
Tror ikke det er umulig med en svettepærle eller 2 på Saylor dersom kursen går under 3500 selv om det ikke likvideres
Må ikke alltid likvideringer til for at man blir stresset av å se på kursen.
Da er det en situasjon ellers i verden jeg håper vi kan være foruten
Slike artikler har mange ganger markert en bunn. Blir det det denne gangen også?
Bitcoin’s relationship with gold has strengthened in recent months
Jeg liker slike analyser. Det gir troverdighet når man viser at man evner å se både Bull og Bear argument.
Tut tuuut! Slapp av, det er sikkert mange som får kjøpe på 10k om man bare venter litt til.
Mars 2023 12-14k Som nevnt kan det komme oppturer i forkant, ikke noe rart ved det. ^^