Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Er ikke Firi en børs, på lik linje med Binance?

Firi er bare en børs ja. Binance er et økosystem.

Og Firi er en desentralisert børs ?

Rip solana

Alle disse sentraliserte coinsa er doomed uansett, pow er det eneste som duger i lengden imo

1 Like

POW som i staking? Yes.

Alt av pos vil antakelig bli tatt over og styrt av 51% så det mister sin “desentralisering” så for min del er det stort sett btc og mindre posisjoner ved siden av.

2 Likes

Mye spekulasjoner om va som er lurt og hvor det snur.
Uansett kan det være lurt å ikke kjøpe/shorte mitt i ett fall for å prøve å time bunnen. Om jeg skulle ha kjøpt hadde kjøpet vært når den var på 20k for 2 uker siden ikke i dag under støttenivået.

1 Like

Fair point linja der, men den må holde 19200 og stenge over der (W/D) en god stund for å ta unna momentet som er ned.

3 Likes

Fundamental hendelse som videre definerer det tekniske aspektet, skjer mye uforutsett om dagen. Det må noen positive nyheter på rappen skal de snus i motsatt retning

2 Likes

En uskreven regel i kryptoverden er at alle sitter utenfor markedet når ting går ned, men da sitter alle klare med kjøpsknappen. Det motsatte når ting går opp, da sitter alle inne og klare med salgsknappen.

Sitter med og dca’er inn på dager som i dag :wink:

Innen krypto er jeg mer og mer BTC maximalist for hver dag som går. Alt annet virker som en enkeltpersons prosjekt.

8 Likes

Enig, og folk tar seg ikke tid til å sette seg inn i det, synd

Er ikke Bitcoin som Netscape en gang var?

1 Like

Bitcoin er gull, alt annet er papir

1 Like

Og hva mener du med måtene han gjør det på?

Dette er jo 2 stk sentraliserte børser i utgangspunktet. Så blir vel ikke noe mer sentralisert over at kvalitet tar over noe som er jalla.

1 Like

Man må eie 51% av alle coins på nettverket før det blir sentralisert. Det skjer neppe. Med mindre det er jalla coins med liten mcap.

Pow blir sentralisert dersom det er få store aktører som styrer miningen, og nettopp slik er det idag.

2 Likes
1 Like