Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Ja, det ville vært latterlig. Like latterlig som at senatet i USA nå er i ferd godkjenne bitcoin-mining, men drepe hele DeFi-industrien. Det har nok ringt en bank eller to.

Hvis Warner-Portman tillegget står så er igjen bitcoin enorm derisket, mens altcoins (spesielt PoS) står som enorme tapere på kort/middels sikt.

Dette vil jo egentlig drepe hele ETH 2.0 også da.

Har ikke satt meg inn i denne saken din. Men nekter allikevel å tro det. Mining er greit men ikke PoS? Blir som å si at kullkraft er greit, men forby vannkraft.

1 Like

Dette var en interessant indikator:

4 Likes

@pdx mannen som har satt hele formuen, huset, bilen, ungene og forumet i bitcoin :stuck_out_tongue:

2 Likes

Du glemte hunden :smiley:

TRodde den var satt i dogecoin! :stuck_out_tongue:

2 Likes

https://www.cnbc.com/2021/08/05/bitcoin-jpmorgan-led-by-jamie-dimon-quietly-unveils-access-to-a-half-dozen-crypto-funds.html :shushing_face:

1 Like
2 Likes

ikke langt opp til 200MA nå…

3 Likes
4 Likes

Gjekk gjennom chartet tilbake til sept 2011, viss historien skal repetere seg så blir det enten dølt eller ved vidare oppgang får ein ny en inngang i midten av september – 1. oktober.

Kjip som eg er trur eg på lågare inngang, men meg om det…

Og ja, etter 1.okt kan det blir whohoo eller fuuuuuuuck (med unntak i 2012)

Det skal et par ting til før jeg er helt overbevist.

Først flere overbevisende close over 200MA.

Deretter må 50MA krysse 200MA igjen.

Ser bra ut akkurat nå, men kan være bull trap. :man_shrugging:t3: Ingen vet enda.

Tja, kan omformulere meg litt. Enten er det kjipt fram til oktober eller så skjer det ingenting. Posta vel et chart her forleden som ikkje var så bullish

Enig i at det er bull.

Ja hvis de store institusjonene kommer ned fra gjerdet og begynner å kjøpe btc for å backe Eftene de utsteder, da blir det mest sannsynlig FOMO uten like.

4 Likes

Hold på strømpebuksen. Må nok bryte 44k før den store posen med intravenøs tas frem

1 Like

44800 er 200 dagers

4 Likes

Oppunder nå🚀

Faen som jeg hater crypto. Solgte for noen uker siden med stor tap og nå går det opp. Faen ta

8 Likes