Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Penger flyter ut av markedet, positivt at det ikke medfører at kursen faller samtidig negativt med fallende interesse som kan tippe vektskålen over til nedtrend igjen om det fortsetter

Alle vet at mars er tiden for inngang og langsiktige bets, ikke enda :stuck_out_tongue_winking_eye: Men tiden får vise hehe.

Når kursen stiger kraftig selv uten at investorene trenger å være tungt giret så taler det heller for interesse.

3 Likes

Enig og nå er det jo fortsatt rom for masse ny giring.

1 Like

Er det nå man skal lete etter de som gir ut 100x leverage med over 1% spread? :stuck_out_tongue_winking_eye:

image

Høy interesse vil vise seg i volum og open interest etc. det ser vi ikke nå

Det står ikke på volum. Får vi noen gode dager til resten av denne måneden så er det fort ny rekord i omsetning med grønn monthlycandle.

2 Likes

Ser fremdeles ikke noe mindre volum nå en det har vært i starten på tidligere bullruns?

Desuten er alt annet enn Binance søppel.

Denne inkluderer binance. Det jeg ser er fallende trend på volumet siden toppen…

Ja, man selvsagt vente med å kjøpe til kursstoppen dersom man ønsker volum…

Får se om den flater ut i q1:

Hadde faktisk ikke fått med meg Binance har så mye, det er ikke optimalt

3 Likes

Kanskje ikke optimalt nei, men dersom du har prøvd alle sammen, så skjønner man fort hvorfor. Samt masse volum på én børs er sånn sett bra. Skal man cashe ut storgevinsten så er det kjedelig å drepe kursene eller bruke dager på å komme ut.

Kjipt å miste alt i dragsuget hos en exchange som går under og men :slight_smile:

2 Likes

Sant det. Derfor har jeg lite stående til enhver tid på børs. Ikke helt manisk da, slik jeg var i starten, da sendte jeg frem og tilbake mellom børs og wallet for hver trade omtrent.

Men sånn er dette gamet på godt og vondt. Det vil nok også skje hendelser mange ganger fremover hvor spådommene kommer om at krypto nå er dødt igjen og så er det på an igjen :relaxed:

Men ja dragsuget av event Binance går under, kunne nok nesten betydd game over for krypto ja :sweat_smile:

Yup de fikk vel enda større market share etter FTX fallet. Ser ut til at de står for 62% markedet når det gjelder CeFI

1 Like
4 Likes

Flere her på forumet anbefalte salg på 16k.

2 Likes

Pumper bra nå. 25k next?

1 Like

Fine bevegelser nå