Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Fascinerende historie :gorilla:

1 Like

Det som skjer nå er at folk som selger ikke får kjøpt tilbake billigere. Det er nytt…

6 Likes

Definitivt et lite avvik fra hvordan den har tradet det siste året

Edit:

Faktisk, den største bullish volumspiken på ganske nøyaktig to år. Det er ganske betydelig

7 Likes

Utrolig at det er såpass mye leverage i bruk fremdeles

4 Likes
2 Likes

A Chinese miner has sent nearly 5,600 bitcoin (BTC), about $124 million worth, to the Binance crypto exchange, blockchain data shows, in what might be interpreted as a move to sell the holdings.

Godt mulig de benytter oppgangen for å tjene penger. Alle venter jo på Mt.Gox pengene skal slippes.

Ouch :sweat_smile::see_no_evil:

Er det “fud” tid allerede?

1 Like

Tror ikke hverken de eller mt gox folka selger før massene har glemt dem ut. Eneste er de mt gox folkene som muligens har pådratt seg lån som følge av situasjonen. De selger sikkert tidligere.

1 Like

Ser ikke ut som folk bryr seg noe om disse transaksjonene. Den ser vannvittig sterk ut nå :rocket::muscle:

2 Likes
3 Likes

Hvordan ser dette ut om du måler fra 1 år tilbake?

1 Like

Ser bra ut hittil, har regnet 30k som maks grensen for et eventuelt falskt bull run før mars. Trodde det skulle komme i høst, og ikke så tett på min inngangs-tid, men fortsatt innenfor så lenge Bitcoin faller til under 12k i mars. Om ikke har jeg hatt feil og Morti rett ^^ Men 3x får jeg i hvert fall, så lenge Bitcoin følger vanlige takter opp mot 90k etter neste halvering. :slight_smile:

3 Likes
5 Likes

Deleveraging er vel oftest et bear signal

Når den bunner ut og begynner å stige igjen fra et lavt nivå er det bull

Er du på kjøpern?

Drastisk deleveraging er jo det som kjør når man får en kapitulasjon og girede longposisjoner blir likvidert.

At kursen stiger på lavere belåning er jo med å gi en mer solid base vel?

3 Likes

Penger flyter ut av markedet, positivt at det ikke medfører at kursen faller samtidig negativt med fallende interesse som kan tippe vektskålen over til nedtrend igjen om det fortsetter

Alle vet at mars er tiden for inngang og langsiktige bets, ikke enda :stuck_out_tongue_winking_eye: Men tiden får vise hehe.