Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Buy high, sell low!

1 Like

1 Like

Tenker denne står seg godt. Bitcoin er sterkere fundamentalt enn noen gang.

30k next? :rocket:

2 Likes

20,000 :rocket::rocket::rocket:

Dette er for bullish. Mistenker noe DCG/Genesis funny business. Klar for siste likvidering.

2 Likes

Bare se på S&P, ned til uka :woozy_face:

1 Like

Leste i DN at krypto visstnok var over og ferdig :joy::rocket:

1 Like

Bitcoin er jo nr en utfordrer til pengesystemet vi har i dag som eliten /gamle penger har utnyttet på bekostning av resten av oss, så det er ett område det i utgangspunktet skal være vanskeligst å etablere seg i av alt?! Når denne gjengen bruker energien og ressursene sine på å bekjempe eller skal vi si utsette det, så blir det tøft. Fordelen er jo at de har rævkjørt 99% av verden i varierende grad som ikke er fornøyd med slik det er i dag, og flere og flere ser fordelene utover den spekulative delen :wink:

1 Like

Mulig det var bunnen dette :thinking:
På fb og andre ulike forum tror jeg aldri jeg har sett så mange bli forbannet over at markedet stiger som nå.

Hagler med spådommer om at det er falsk brudd opp, bear marked rally, “skal snart korrigere ned og da skal jeg kjøpe” osv.

Ganske sikkert på at oppgangen vil fortsette da :star_struck::star_struck::rocket::rocket::rocket::grin::grin:

8 Likes

Deilig musikk :musical_note::musical_note: det der, men vi stanger mot 200MA nå. Ønsker å se et tydelig brudd opp og ordentlig retesting før jeg erklærer bunn nådd. Frem til da, kan dette være en helt vanlig bear short squeeze.

2 Likes

Ingen som tenker at det er litt rart med denne :rocket: uten volum? Ikke bli overrasket om den går like fort ned

Uten volum? Hvor er det du følger med?

Det er fra kucoin

Binance, og denne uka er ikke ferdig en gang.

2 Likes

Ser ut som folk har trukket pengene ut fra kucoin, kanskje ikke så rart

Edit. Er ikke negativ til at kursen skal opp, bare stoler ikke en dritt på noe enda

1 Like

Nei, det er ingen som har fasiten.
Kan alltid gå begge veier :relaxed:

Volum spiller jo litt rolle, men må sees i en større sammenheng også. Tror det nok det er relativt mange som selger inn i denne pumpen, og det er mye shorts som har blitt likvidert/stoppet ut her og.
For min del vil jeg se volum på brudd over 21500 eller at en dip til 19000 blir kjøpt opp med høyt volum!

1 Like