Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Selv om Pomp er biased så det holder så foretrekker jeg han fremfor Peter McC any day. WBD-poden hører jeg utelukkende pga gjestene mens Pomp sin hører jeg på pga både gjester og Pomp.

Hahaha

3 Likes
5 Likes
1 Like

Noen som har sett noe på dltx, de miner eller har eierandeler i krypto selskaper blant annet mining av bitcoin.

Styrer unna. Som investeringselskap prises de i beste fall til nav

Vet du NAV der nå? Tenkte det kan være et alternativ til alle tantene der ut som snart vil investere i krypto, kan bli en hype. Så kan ligge raske kroner der

Se på Arcane i Sverige så er vel muligheten der for snabba cash

Den er priset til månen da, dltx er ikke styrt av tradere på den måten. Dlt blir mer som saga pure. Tror den blir populær blant retails.

Det er absolutt sant. Men det kan fort bli en krypto fomo som kan presse kursen opp

Både arcane og DLTx er aksjer som går fordi det ikke finnes bedre alternativer å handle i. Litt som harmony.

Får satse på at det noteres noe skikkelige kryptoselskaper som faktisk tjener penger snart.

Fin melding i dag da. Snedig og sammenligne harmony med dltx som faktisk har en portefølje og miner bitcoin. Sier meg at du ikke er rette person å høre på.

Meldingen er veldig rar. De har funnet et området med supermarginer, som ingen andre har utnyttet? Når man ser hvor syltynne marginer det er i BTC mining så kan det ikke stemme at det er supermarginer på denne coinen. Hadde marginene vært så gode som de påstår ville flere ha hoppet på umiddelbart.

Ser flere har reagert på det samme på andre fora.

Men vi får satse på at vi tar feil. Og at de har funnet en super nisje.

Ja, må jo nesten gå ut fra at selskapet ikke lyver? Ellers er det scam og da er det bare å dumpe driten ja. Er jo ikke hvilken som helst partner de har fått heller da:) men sammenligne de med harmonychain blir vås for meg.

Er ikke føste gang DLTx lover store ting. Sikkert ikke siste.
Marginene de påstår å kunne oppnå virker iallefall som drømmer på folk som kan mer om dette markedet enn meg.

Kan godt være du har rett i det, men drømmer selger veldig bra. Bare man husker å selge før drømmene blir knust. Hva har dltx lovet tidligere? Tenke du ikke på Ele da?

Btc miningen dems har hatt veldig mye optimisme vs realitet hos alle andre

Har du kilder på hvilke store ting DLTx har lovet og ikke holdt?

Er jo bare å se presentasjonene dems. Samt gjøre litt googling på hvorfor mining er race to the bottom. Så bør du finne fasit.

Får se presentasjonen til holder i morgen, blir spennende