Må jo nødvendigvis posisjonere seg på ett tidspunkt i forkant? Ved alle posisjonering låser man jo nødvendigvis pengene?
Ja, men bedre å kjøpe dippene om man tror oppgangen starter først om 3-6mnder, eller om man er usikker så kan man kjøpe når bevegelsen faktisk bekreftes, dyrere men også tryggere.
Hvis du ser tilbake på perioden før forrige bullrun blir det nok fortsatt volatilt Man kunne tegne i hvert fall 3 varianter av cup with handle før den faktisk brøt opp da. De andre ga ganske brutalt fall når handle-delen skulle formes.
Cup and handle med prismål på akkurat mitt target på 48k.
Mulig store nyheter fra Hong Kong neste 24 timer…
Hva da?
Retail opening av crypto 1. Juni. Noen mener dette er et test marked for Kina.
Først Hong Kong og så UAE.
Den er sterk ass
Ned til 24900ish, så kan vi ta brudd opp og fullføre cup and handle opp mot ~48000
Hvorfor skal den snu der?
Jeg står på mitt, tror vi ser en tur ned til rundt -30% fra siste topp før veien går videre etter hvert. Men den store oppgangen tror jeg ikke har startet helt enda. Ned mot rundt 20k± 1k en gang i sommer vil jeg tro. Men til jul er vi nok en god del høyere, rundt 30-40k hvis historien gjentar seg da.
Ingen annen grunn enn at det er en Cup n Handle fra sommeren i fjor, hvor trendenlinjen og bunnen i trend på handle sammenfaller i området 24.500-25000,- lav volum (binance) i handle.
BOOM!
Var dette godt timet opplegg for å riste ut de siste tvilerne? Eller hvorfor går det rett opp igjen nå med så mye negative nyheter? Mye støtte på ema200 på weekly.
Enormt sterk. De største kryptobørsene har sec på nakken og btc er ned 6%.