Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Her er det rolig om dagen, betyr det at man snart skal gå all inn?:smiley:

1 Like

Altså virker som de fleste er enige om at bullrun enten er i gang eller vil starte neste 3-6 mnd. Så hvis man er i samme klubb er vel valget enkelt: “Vil jeg vente og kanskje få bitcoin for 20-27k eller kjøpe nå og ikke risikere joggesko når et eventuelt bull run slår inn?”

Personlig har jeg ikke mulighet til å gå inn før jeg ser hva jeg har igjen etter boligkjøp snart, så jeg venter om jeg vil det eller ikke utenfor. :slight_smile: Kommer nok inn før halveringen i mars/april 2024 da.

Tror forøvrig at man ikke har dårlig tid. Som holmes nevner under

2 Likes

Ingen grunn til å låse pengene her pga noe som kan skje om 3-6 mnd

2 Likes

Må jo nødvendigvis posisjonere seg på ett tidspunkt i forkant? Ved alle posisjonering låser man jo nødvendigvis pengene?

Ja, men bedre å kjøpe dippene om man tror oppgangen starter først om 3-6mnder, eller om man er usikker så kan man kjøpe når bevegelsen faktisk bekreftes, dyrere men også tryggere.

1 Like

2 Likes
1 Like

3 Likes

Hvis du ser tilbake på perioden før forrige bullrun blir det nok fortsatt volatilt :slight_smile: Man kunne tegne i hvert fall 3 varianter av cup with handle før den faktisk brøt opp da. De andre ga ganske brutalt fall når handle-delen skulle formes.

Cup and handle med prismål på akkurat mitt target på 48k.

1 Like

Mulig store nyheter fra Hong Kong neste 24 timer…

2 Likes

Hva da?

Retail opening av crypto 1. Juni. Noen mener dette er et test marked for Kina.

Først Hong Kong og så UAE.

2 Likes
2 Likes

Den er sterk ass

Ned til 24900ish, så kan vi ta brudd opp og fullføre cup and handle opp mot ~48000 :+1::smiley:

2 Likes

Hvorfor skal den snu der?

Jeg står på mitt, tror vi ser en tur ned til rundt -30% fra siste topp før veien går videre etter hvert. Men den store oppgangen tror jeg ikke har startet helt enda. Ned mot rundt 20k± 1k en gang i sommer vil jeg tro. Men til jul er vi nok en god del høyere, rundt 30-40k hvis historien gjentar seg da.

Ingen annen grunn enn at det er en Cup n Handle fra sommeren i fjor, hvor trendenlinjen og bunnen i trend på handle sammenfaller i området 24.500-25000,- lav volum (binance) i handle.

1 Like

Coinbase også nå: Nedgang på Wall Street: Kryptobørsen Coinbase stuper etter søksmål – E24

2 Likes