Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

BOOM!

Var dette godt timet opplegg for å riste ut de siste tvilerne? Eller hvorfor går det rett opp igjen nå med så mye negative nyheter? Mye støtte på ema200 på weekly.

1 Like

Enormt sterk. De største kryptobørsene har sec på nakken og btc er ned 6%.

Btc er definert som commodity mens røkla er security, ref cftc og sec, just sayin…

BREAKING: SEC reportedly seeks temporary restraining order to freeze Binance US assets

2 Likes

Ikke uenig når jeg studerer charts. Jeg må nok inn i markedet igjen nå.

1 Like

Ganske standard. alle forventer ned, da går den opp. alle forventer opp, ned.

Noen har svært god innsikt på gira posisjoner.

1 Like

Anbefaler å se denne:

Bitcoin spiralen viser at topper/bunner skjer omtrent samtidig hver gang:

Etter forrige halving har bitcoin’s tilgjengelige supply vært på vei ned, for første gang!

Ser man på prisutviklingen de siste syklene ser det ut til at vi får enda lavere pristigning ved neste topp, men det er ikke sikkert, fordi supply faller så kraftig nå:

Hele videoen er verdt å se.

4 Likes

Akkurat 5.3 ganger lavere faktisk :grinning::+1:

1 Like

De sier det samme som vi har sagt hele veien :slight_smile:

Aug21:

Okt 21:

Tok grovt feil her:

Men man kan alltids følge denne og tilpasse til hashrate for halveringene :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mars 22:

Så:

Sep 22:

ok 22:

  1. feb 23:

Men, så endte dessverre jeg her delvis i mellomtiden:

Så blir ikke så mye å investere framover.

2 Likes

Interessant at supply har gått ned så mye. I tillegg til halveringene så hodler langt flere. Isolert sett kan det få toppen høyere.

2 Likes
  • at flere mister keys til hard wallet osv. konstant, så supply blir bare mindre over tid av det også.
3 Likes

Tror ikke det er det. Det er mer at de tenker på Bitcoin som store of value. Det øker ikke på med folk som mister nøkler.

Neinei, det er en underliggende jevn passiv påvirkning på supply.

1 Like

Denne forteller meg at kanskje modellene som viser at neste topp blir lav kommer til å slå feil ut neste topp.

Halveringene får jo mindre og mindre å si. Vil heller si at folks vilje til å sitte på Bitcoinene sine trygt lagret et sted betyr mer.

1 Like

Supply ville vært høyere om keys ikke gikk tapt. Tipper ingen har oversikt over mengden tapte keys forøvrig. Men kun mengden bitcoin som ligger på exchange-kontoer og cold/hot wallets.

Begge har rett :slightly_smiling_face::ok_hand:

3 Likes

Det kan du ikke mene, Morti, vi må slå oss sammen mot pdx her. Dette er helt klart ikke mulig. :joy:

Jeg er halvskeptisk til å tro for mye bra om neste topp. At det skal mye opp, ja helt klart, nå er vi i “bitcoin failed”-land som alltid kommer etter halveringenes seiersgang er gjennomført, men det jeg er skeptisk til er om forrige topp blir slått med så veldig mye. Og når det blir klart at er tilfellet om 2 års tid, så er jeg redd vi ikke vil se en ny ATH igjen i Bitcoin. Men det er så langt fram i tid. Kort oppsummert: Tror 2029 blir et ikke-tilfredstillende år for Bitcoin. Selv for Hodlers.

:grin:

Langt igjen til 1 million dollar. Nesten utenkelig at vi ikke kommer dit i løpet av 10-14 år.

Ja, der ser du pdx, vi er fundamentalt uenige akkurat som vi sa. :stuck_out_tongue_winking_eye: Vi er bare midlertidig enige om at denne syklusen blir bra herfra.

2 Likes