Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Aaaaand… boooom :rocket:

4 Likes

Lukter shortskvis lang vei

Dette er ikke kun short squeeze, men mye spot bl.a. som følge av koordinert institusjonelle ETF-nyheter.

1 Like

Nå er det muligheter for en dobbeltopp og stanger i den lange fallende trendkanalen

Dobbeltopp på rett over 31000 ish? Men hvilken kanal fra når?

1 Like

Ikke umulig, men mye bra nyheter om dagen. Så er det sommer og normalt rolig på generelt grunnlag og litt tidlig for oppgang. Spennende å se på cup and handle formasjonen også

1 Like

Nå er det muligheter for en dobbelbunn og brudd opp av den fallende trendkanalen

Nå er Cup and handle setupen tegnet i lineært chart, da blir trendkanalen ganske sammenfallende med target på breakout. Så jeg stemmer for @holmes tanke om å stanging i toppen :wink:

Obs! Obs! Nesten tut tut… :rocket: :pray:

2 Likes

Har Tekinvestor kapitulert? Bitcoin har aldri vært mer bullish, og her inne er det heeelt tyst.

:rocket::rocket::rocket:

3 Likes

Venter med å skåle før bekreftet test/etablering over ~32.300

1 Like

Bitcoin er opp 95% siden nyttår

SKÅL :clinking_glasses:

3 Likes

Tiden fram til sommer 2024 blir veldig spennende for krypto, lykke til :pray:

2 Likes

Satser at myndighetene viper ut 99% av alle prosjekter, så kan pengene konsentreres i hovedsak bitcoin og de meste desentraliserte av de sentraliserte prosjektene.

For tidlig å feire, med mindre man har solgt. Ser helt klart ut for meg at det blir en runde til ned mot 20k før festen starter i høst/vinter. Lenge igjen til det. Om vi går ut av august uten å ha vært nede på 20k, så kan dere kalle meg en tufs som bommet skikkelig. :stuck_out_tongue: Har ikke skin in the game, så ta mine spådommer med en klype salt. Er bare hva jeg tror og har trodd lenge. Den ligger nå litt høyere enn jeg hadde trodd den skulle nå. Trodde 30k var øvre grense for midlertidig topp, men den gikk fint forbi, så det tyder på at min teori står svakere nå enn da jeg opprinnelig kom med den. Kanskje jeg er et hakk(3mnd ish forskyvning i forhold til chartet) for sent i mine forventninger som Morti har sagt lenge. :slight_smile:

Jeg har allerede rett for kursen har gått opp 100% siden bunn. Akkurat som jeg opprinnelig sa ville skje før du kjøpte :wink:

3 Likes

Jepp, og var enig i at 30k var mulig, men ikke 31k. Så jeg tok feil der :slight_smile:

Jeg hadde også feiret om den gikk ned til 20k igjen, får da får jeg mer bitcoin per dag. Hvis man ikke er en kortsiktig trader, ser jeg fortsatt ikke nytten i å prøve å treffe kortsiktige bunner/topper da bitcoin sin volatilitet er både for høy og uforutsigbar.

Zoom ut og bli med på den langsiktige oppturen.

3 Likes

Det er alltid et interessant tema, altså dette med timing. For toppens del, siden du akkumulerer nå, har du en plan for utgang eller er det i utgangspunktet tenkt som et evighetsprosjekt for sparing?

Og i den forbindelse, har du en forventning framover utover en langsiktig opptur? Altså tenker du på tiden rundt og etter halveringen, eller videre i neste sykluser?