Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Tror det kan bli en rask sell off før oppgang

Jeg tror etf blir selloff, men kan absolutt ta feil

1 Like

Kan til nød være enig med deg om innholdet av ETF overrasker. Nei til papercoins!

1 Like

Tipper vi fortsetter helt opp til ath nå uten noen veldige korreksjoner. Vi må selvfølgelig få likvidert de mest belånte longsene på veien opp da, men det er jo helt normalt.

1 Like

Vil tro det er både kortsiktige trades og belånte long-posisjoner som vil cashes ut når ETF bekreftes. I så fall blir det en korreksjon. Men det er ikke matematisk mulig at BTC ETF er priset inn på mellomlang sikt når man regner på likviditeten som vil komme i 2024/2025.

2 Likes

Har noen overført krypto gevinst til norsk bank?

Hvordan blir det?
Kan du bruke pengene fritt eller må du legge fra masse dokumentasjon?

Det siste. Ekstrem KYC.

Masse dokumentasjon, men kan brukes fritt. Er jo lovlig. Har betalt ned boliglån på med det feks.
Det var ved overføring fra Binance. Har en mistanke om at det kanskje er lettere om man overfører krypto til Firi eller lignende, selger der og tar ut til norsk bank. Bakdelen er at man mister litt i ekstra fees.

1 Like
1 Like

Jeg bruker Firi så dokumentasjon bør være greit å få fram. Har tjent en del på solana og bitcoin. Men tar det langt tid? Og er det sånn at når du overfører så blir pengene fryst med en gang?

Har aldri fått noe fryst. De bare spurte om midlenes opprinnelse og hva de skal brukes til etc etc. Sbanken og Sparebank1 var det.

1 Like

Tok tid før Saylor endret mening. Han kunne virkelig hatt lavt snitt om han kjøpte når han var skeptisk

3 Likes

Har overført til og fra norske banker og aldri blitt spurt om noe som helst. Men har dokumentasjonen klar hvis noen spør.

Og har bare brukt on- og offramps som gjennomfører kyc.

1 Like

Fra firi til bank er normalt superchill. Bankene stoler generelt greit på firi sin kyc.

1 Like

https://x.com/saylor/status/1739995636953485547?s=20

Saylor seiler videre :smiley:

image

5 Likes

Vet du hvor han kjøper de?

Mener det er en av de store børsene.

Mener han kjøper OTC på Coinbase

2 Likes

Noen som er intressert samarbeide meg med unik nft. Trenger noen som er god på publisere nft.
Legg igjen e-post om du er intressert…

6 Likes