Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Så nå er spørsmålet det samme som i nov/des i fjor:

skal jeg være grådig og vente med å kjøpe nå på 16000/41000 i håp om 25% billigere pris på 12000/31000?

Jeg valgte å skalere hardt inn fom 16000, og gjør det samme nå.

Noen tips til alts?

Jeg gikk inn først på 19500 og økte med 50% på 16600. Det var alle sparepengene mine på det tidspunktet. Tok ut 30% nå på 44100 og har pengertransfer til Firi på halvparten av de nå. Så skal inn igjen på 31-33 k alt sammen. Spørs om det skjer fredag eller om en uke eller to. Støtten stiger.

3 Likes

Føles ut som hele markedet forventer å kjøpe dippen på 31-33k, så tviler på at den skal så lavt. Men skader ikke med en limit ordre på bunnfiske.

1 Like

Ørkenvandring i 4 mnd

Mener du 4 mnd med mulighet til å kjøpe underprisa sats?

Ja, tror det blir vandring i en større kanal, 30-45, ofte opptil 200 dager, hørte på en luring før i dag, men meningene er mange og alle får ikke rett :sweat_smile: så jeg vet egentlig ikke hva jeg tror, men som morti nevner retest av base dvs rundt 30 er det jeg holder høyt pr nå

1 Like

(post deleted by author)

1 Like

Hadde vært helt perfekt for stackinga, men har mine tvil. Litt for sterk medvind i 2024.

Fullt mulig å få en mengde motvind i første halvdel av 2024

Har ikke solgt noenting! Holder bitcoin og ethereum på staking konto. Om jeg skulle vurdere alts ville det være cardano eller polygon, men det er de to store for meg enn så lenge…

1 Like

Bullish

2 Likes

Skulle overføre bitcoins verdt 500dollar tidligere i dag til en annen wallet - med fee på 35$ avventer jeg litt :stuck_out_tongue: Noen som har noen formening om når aktiviteten kommer på et nivå så en slik overføring koster 1-2 dollar igjen? :smiley:

Er 67 % investert med alle mine sparepenger. Så er bull.

Hvis oktober og november er grønne, er nesten alltid desember grønn. Tror vi snakker rundt ca 80% sannsynlighet uten st jeg har sett på det. Bare fra husken.

Etf avgjørelse 10. Januar vel. For Blackrock og ark?

1 Like

Blir ETF sell off?

Har du bare 67% i bitcoin?

Med 100 vis av milliarder kroner inn i Etf bare i USA alene i løpet av uker. Så tipper jeg at en kraftig oppgang er uunngåelig.

Institusjonelle investorer som pensjonsfond og forsikringsselskap står klar til å kjøpe. Det vet jeg 100%.

Men ikke bare det. Alle finansrådgivere har vært forhindret til å selge Bitcoin til sine kunder selv om 70% tidligere har sagt at de ønsket å anbefale 5% allokering der…

1 Like

Totalt i Krypto. 60% i Bitcoin. 20% i eth og 20 % i solana/ada/avelanche.

33% cash totalt etter jeg gikk ut på 44100.

1 Like

Traff 44 og noe, igjen, ned og samle krefter litt over 30 snart for å bekrefte forrige base mellom ~25-32 før take off?

Neinei :joy: