Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Men i h…. 44k, hva er dette for noe?
Fullstendig reprising på gang.

2 Likes

First time?

Brøt opp fra trenden, så da blir det noen fine candles da

1 Like

ORDI, den største BRC-20 valutaen på Ordinals (NFTer for Bitcoin) bikket også 1 milliard USD i market cap, og er nå i dag blitt blant de 50 største altcoinsene. Jeg tror den kommer til å fortsette å stige men i raskere takt enn bitcoin. Har tatt noen lodd i den, SATS og PEPE, men er fortsatt 75% i BTC.

Blant altcoins. Se til RON. Ronin. Coinen til skymavis.

De kommer til å stikke av med store deler av økosystemet til spill på blokkjede.

Reduserte litt her :scream:

1 Like

BareBitcoin er som navnet tilsier kun for BTC, ikke sant?

Hvilke tjenester anbefales for altcoins? Jeg har en gammel Binance-konto med 5000 DOGE, 1000 XRP og 0,007 BTC. Like greit å fortsette med den?

BB er kunt bitcoin.

Skal du handle i Norge = Firi

Alternativt Coinbase.

Binance blir sikkert bra nå som ting i USA er ferdig betalt.

2 Likes

Grunnen til at jeg lettet meg litt her var at jeg prøvde å time ca greed 74. Har mer liggende på salg litt høyere. Tror ikke vi bryter 48k i år.


1 Like

Kan anbefale Nexo, har ikke alle markeder men lav fee på kjøp av USD stables.

Jeg pleier å kjøpe stables hos Nexo og overføre til Binance som har flere markeder å handle hos. Overfører stables til Binance via det billigste nettverket tror det var Polygon sist.

Får ikke kjøpt eller overført penger hos Binance lenger, uansett Nexo har langt lavere fees på direkte kjøpt enn Binance, Crypto.com og Coinbase som har opptil 4% fee på kjøp av stables direkte.

Gjerne bruke invite lenke her om du ønsker så får vi begge 25$ i BTC :wave:

1 Like

Binance har mye.

Kucoin konto kan også være kjekt.
Her er det mye potente ALTS som kan gi noen X om de plutselig skulle blitt listet på nettopp Binance.

Samt om du skal jakte på low cap gems,
Er Uniswap via en metamask konto et godt alternativ. Men ofc det koster mye i fees.

1 Like

Fortsetter vi opp over 43800 (kraken) nå så skal vi trolig opp et nytt hakk. Skal ikke legge så mye vekt på bullish engulfing candle på 4h, men det betyr trend reversal og ser ut til å utfolde seg. På neste nivå selger jeg neste 1/3. Siste 1/3 Bitcoin blir stående uansett hva som skjer.

Disse 2/3 som jeg går i cash med skal inn igjen på 31-32k om jeg klarer.

Er neste nivå 48 000 eller 1 000 000?

48k så ned til 31k. Så opp til ATH and possibly beond er mitt bet. Dette har vært planen min siden i fjor. Selge på 47k. Kjøpe på 19,5k. Selge på 47k. kjøpe på 30k og bli med til topps derfra med alt.

Så tilpasser man alltid planen sin litt etterhvert. Men det viktig å ha en plan og gjøre som man selv vil. Ikke høre på andre. Ikke farges av nyhetsbildet. Ikke bry seg om kortsiktige svingninger eller blaff i vinden.

Lange trades.

Forventer 100-170 dager mellom 30k og 48-50k fra nå.

6 Likes

Liker å se at du har en god plan og handler deretter. Jeg tror også blackrock og gjengen skal ha kursen ned snart.

2 Likes

Tøfff plan. Håper du treffer på swingtradingen :facepunch:t3:
Det veit jeg at jeg ikke kommer til å gjøre, så tenker å sitte i ro og dca’er trenden til topps.

1 Like

Som Charlie Munger sa, the profitt is not in selling or buying, but in the waiting. Er så rett!

5 Likes

Så lenge det går opp ja :stuck_out_tongue: Timing er alt i Bitcoin, og du hadde perfekt timing i denne runden på kjøpet :slight_smile: Så da er det venting som gjelder. For de som kjøpte på 60k har ikke ventingen vært like koselig :stuck_out_tongue:

Anyways, vurderer å kjøpe litt Bitcoin straks. At vi har fått bekreftet forventningen i nytt bull run hittil gjør meg tryggere i profit til halveringen + 6 mnd :slight_smile:

1 Like

Hvis du sitter long så er dette ingenting. Lykke til :+1:

1 Like

Legg inn kjøpsordre der du tror altene ligger når Bitcoin toucher 31k et øyeblikk. Smell igjen. Kan skje i morgen eller om 100 dager. Men før heller enn senere. Vi er akkurat entret fase 2 av bull markedet og vi tester alltid støtte her i første halvdel av fasen.

3 Likes