Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Så rart at markedet har priset inn nøyaktig det motsatte siden 2017 og at BCH er -95% mot bitcoin. Med logikken din kan jeg forke BCH i morgen og triple blokkstørrelsen, og samtidig bevare bitcoins store og value-egenskaper. Med trippel blokkstørrelse vil min fork til og med være overlegen BCH. Vent litt… det er jo BSV.

Vi får være enige i å være helt uenige da, så får kun fremtiden vise hva så går best fra idag og fremover :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::raised_hands::raised_hands:

(Må sees til slutt)

Ja, vi får vel være enige om at du er uenig med markedet og mener det tar feil.

Hva som går best av bitcoin og diverse shitcoins på kort sikt er vanskelig å predikere, men på lang sikt 5+ år taper alle shitcoins seg mot bitcoin. Og BCH var aldri basert på et godt fundament og har tapt hvert år siden 2017.

Stemmer. Så langt har jeg vært ombord i 3 stk prosjekter som har tatt en 100x. Jeg har som du selv påpeker kjøpt når markedet har tatt feil/ priset prosjektet feil.
Hva har du å si til double spend i filmklippet over? :star_struck::star_struck:

Har du noen potensielle multibaggers i kikkerten nå om dagen?

5 Likes

Rykker til nå :rocket::rocket::champagne:

1 Like

Vanskelig med TA når det er så mye krefter og interesse :sweat_smile:

1 Like

48200 ca er motstand. Jeg sikter meg inn på å selge alt om kursen ligger rundt der i åpningstiden på Stockholm børsen.

3 Likes

Forventer svar på ETF søknadene i dag. Senest i morgen.

3 Likes

Er det rett på salgsknappen da?

Why Spot Bitcoin ETFs Are Likely to Finally Start Trading on Thursday - Ep. 592

ikke for meg i hvert fall…

1 Like

Jim sa nettopp at bitcoin har nådd toppen :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

3 Likes

BREAKING : THE SEC HAS JUST APPROVED ALL #Bitcoin ETF’S

2 Likes

3 Likes

Nå blir det kaos. Både Cramer og Buffer sier selg, mens @holmes kjøpte akkurat.

2 Likes

:upside_down_face:

1 Like

image

Det er faktisk så lolz :smiley:

6 Likes

Hahaha apropos KAOS!!
Nå skal belåning flushes i alle retninger

1 Like