Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Legger ut chartet mitt. 1d og 4h.

Hva tenker dere?

Nederste trendlinje er nå på 32k. Øverste på 60k.

2 Likes

Alt er shitcoins foruten bitcoin :sweat_smile:

1 Like

På en måte, men egentlig ikke.

Hører noen nevner Bitcoin Rainbow xhart, hva kan jeg lese ut av den? Det står vel for så vidt kanskje inne på den siden jeg linker til… Men, alle vet hvordan en regnbue ser ut og da lurer jeg på hvordan jeg skal forstå dette chartet? Skal man nå en topp om x antall år før den skal dale ned? Mulig regnbue chartet bare er noe tull, men siden jeg er amatør fyrer jeg løs :slight_smile:

Første gang vi har vært under nå i bear markedet. Toppene blir lavere og lavere. Vi får håpe vi går over grønt denne gang.

Tror på et lite fall i btc snart, bearish divergens

For hvert bullrun så er topp ca 2.5 farge ned, dvs følger vi samme mønster havner vi opp mot gult denne gangen. Siden den stiger litt for hver måned så spørs det hvor lang tid det tar før vi når toppen for å anslå prisen

1 Like

Mhm, men gult er jo gjerne ca 150000?

Kanskje på dette chartet, men se feks Benjamin Cowens videoer, er litt oversiktlig og nøye.

Feks her

er all in igjen :sunglasses:

1 Like

Og da blir spørsmålet. Er du nå lei av å prøve å time markedet? Bedre å bare hodle?

Jeg har hodlet i 2 år, vært ute i to år og sånn. Jeg er en langsiktig swing trader i Bitcoin og startet i 2015. Dette er imidlertid et kritisk punkt i dette bullmarkedet. Enten går vi videre og bryter all historikk om korreksjon før halvering eller så går vi kanskje opp til et nytt nivå og så får vi korreksjonen i mars.

Hvis vi går til ATH før halveringen så brytes veldig mye av syklus teorien. Noe som kan være ok på den måten at teorien om 5,3 gangen i diminishing returns også kanskje ikke vil være gyldig lengre da.

Anyway så planla jeg å trade ut rundt 48k for ett år siden og har en gameplan. Samtidig så har jeg jo tjent på alle tradene unntatt Ethereum. Der har jeg komt inn på et høyere nivå hver gang desverrre.

2 Likes

Tror ATH målt mot NOK ble tatt ut nå :partying_face:

2 Likes

:rocket: :rocket:

Kanskje dette med ETF’ene, den institutisjonelle interessen og at crypto for det meste nå er regulert og ansett som lovlig i USA gjør at man må legge fra seg gamle teorier.

4 Likes

Bro just hodl

2 Likes

MicroStrategy has acquired an additional 3,000 BTC for ~$155 million at an average price of $51,813 per #bitcoin . As of 2/25/24, @MicroStrategy now hodls 193,000 $BTC acquired for ~$6.09 billion at an average price of $31,544 per bitcoin. $MSTR

De har snittpris på neste bearmarkedet bunn, det er ganske bra😅

Ja det kan være den vil øke litt for det virker som at den kontoen er utømmelig. Han kjøper og kjøper.

1 Like

Der fikk du den store bevegelsen :slight_smile:

Ja den ble utsatt litt. Jeg fulgte med tett i 3 dager og fikk uttelling ved at jeg fikk kommet meg inn tidlig i bruddet.

5 Likes