Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Tok exit på 50% nå. Klarer ikke la være å tenke på at jeg heletiden har tenkt at vi får en retest.

Kurser: bitcoin 51840
Eth 2838
Ada 0,62

3 Likes

Yes, bare husk på å ikke bli med på -80-90% etter at festen stopper opp. :slight_smile: Er der alle mister gevinsten, nå er det lite risiko, men om 6-12 mnd en gang kommer bear-markedet.

1 Like

Tror vi går ned ja. Den andre wicken vi fikk nå på 4h candle nå gir meg target på 4k ned til 48k.

1 Like

Vi er fortsatt i fase 2.

53000 er i følge fib retracement (fra high til low) 6% over 0,78 fib level. I alle andre bullmarked til nå har prisen gått 6% over dette Fib nivået før den raste 40-50% alle 3 gangene. Edit: monthly chart.

Vi har aldri gått til ATH før halvering.

Det er bearish divergence i rsi nå.

Momentum nå er veldig bra. Så alt kan skje, men det er svakheter med stochatic rsi krysset nå nettopp så vi får se om momentumet holder seg. Edit: Svakheten er at krysset skjedde over 20 nivået.

2 Likes

Tror også bitcoin er nær toppen i denne omgang ja. En del alts har nok en del mer å gå på før kræsjen kommer.

1 Like

Ethereum virker sterkest av de jeg følger. Går ikke mye ned.

1 Like

Nullet ut av neste wick på nedsiden som var enda lengre. Ser ut som at avgjørelsen utsettes.


Han valgte ett rart tidspunkt å gå inn, men tjener sikkert greit på de 750 Bitcoinsene i år!

1 Like

Hadde ikke han 1100 eller noe ?? Tar jeg feil kanskje ? Mener å huske det… :thinking:

1 Like

Han burde kjørt dca
Kjøpte heller ikke vinterrabatten

Er dere enig i at det kommer en stor bevegelse i kveld?

Hva slags stor bevegelse tenker sikter du til?

Opp eller ned. Enten bullflag som bryter opp. Eller så er det ned. Senest innen kl 04 i natt ser det ut til i mitt chart, men det kan komme noen fakeouts og litt sånn.

Nå er det helg og “vi” som trader, kan ikke se for meg at analyse spiller seg ut i negativ forstand før tidligst mandag - grunnet all hype. Om så, kommer det nå på tampen av dagen, slik du sier. Selv ser jeg etter større bevegelser i ALTS over helgen og kommer meg ut før mandag. Men igjen, det er krypto og mye som absolutt ikke gir mening. Bullflags har skuffet meg før, for å si det mildt :smiley:

Selv har jeg solgt mesteparten. Så jeg tror jo at vi skal ned, men følger med som en hauk. Det har ofte vært store bevegelser nettopp i helger før. Alle ETF’ers med cash står på perrongen da.

I know, er vanskelig å vite om man skal ut av noe som mange mener går til ATH og over. Gikk selv ut av mesteparten på 48K (ETH og BTC).
Minnes dog alltid på at man skal ut av markedet når det eneste man ser på Youtube er anbefalinger om kjøp av shitcoins til 1000x… Og vi er litt der nå, så sånn sett enig med deg. Passer dog bra inn i bildet at vi står stille litt til for at ALTpairs ikke blir helt myrdet. Fingers crossed for mine løse kanoner :smiley:

Hvilke shitcoins holder dere et øye med?

Satte et løst kort på FLOKI. Basert både på Analyse og ellers nyhetsbildet. et veldig løst kort, men hadde vært gøy :smiley:

@Morti Har du gjort deg opp noen tanker om BCH? Både i tråd med prisutvikling forrige bullrun, hvor prisen er nå - men også med tanke på ETF, hvor det kan være nærliggende å tro at ettersom BTC er godkjent er på en måte BCH det også (samme protokoll). Ellers er det enkelt å flytte investeringen sin dit, når halving skjer…

Bare tanker fra min side og tar gjerne innspill.

1 Like

Ingen :slight_smile:

Eller ser av og til noe om dogecoin på twitter. Men kjøper kun kvalitet.

1 Like

Akkurat det har jeg ikke tenkt på. Men det høres ut som en grei tankerekke.