Ethereum virker sterkest av de jeg følger. Går ikke mye ned.
Nullet ut av neste wick på nedsiden som var enda lengre. Ser ut som at avgjørelsen utsettes.
Hadde ikke han 1100 eller noe ?? Tar jeg feil kanskje ? Mener å huske det…
Han burde kjørt dca
Kjøpte heller ikke vinterrabatten
Er dere enig i at det kommer en stor bevegelse i kveld?
Hva slags stor bevegelse tenker sikter du til?
Opp eller ned. Enten bullflag som bryter opp. Eller så er det ned. Senest innen kl 04 i natt ser det ut til i mitt chart, men det kan komme noen fakeouts og litt sånn.
Nå er det helg og “vi” som trader, kan ikke se for meg at analyse spiller seg ut i negativ forstand før tidligst mandag - grunnet all hype. Om så, kommer det nå på tampen av dagen, slik du sier. Selv ser jeg etter større bevegelser i ALTS over helgen og kommer meg ut før mandag. Men igjen, det er krypto og mye som absolutt ikke gir mening. Bullflags har skuffet meg før, for å si det mildt
Selv har jeg solgt mesteparten. Så jeg tror jo at vi skal ned, men følger med som en hauk. Det har ofte vært store bevegelser nettopp i helger før. Alle ETF’ers med cash står på perrongen da.
I know, er vanskelig å vite om man skal ut av noe som mange mener går til ATH og over. Gikk selv ut av mesteparten på 48K (ETH og BTC).
Minnes dog alltid på at man skal ut av markedet når det eneste man ser på Youtube er anbefalinger om kjøp av shitcoins til 1000x… Og vi er litt der nå, så sånn sett enig med deg. Passer dog bra inn i bildet at vi står stille litt til for at ALTpairs ikke blir helt myrdet. Fingers crossed for mine løse kanoner
Hvilke shitcoins holder dere et øye med?
Satte et løst kort på FLOKI. Basert både på Analyse og ellers nyhetsbildet. et veldig løst kort, men hadde vært gøy
@Morti Har du gjort deg opp noen tanker om BCH? Både i tråd med prisutvikling forrige bullrun, hvor prisen er nå - men også med tanke på ETF, hvor det kan være nærliggende å tro at ettersom BTC er godkjent er på en måte BCH det også (samme protokoll). Ellers er det enkelt å flytte investeringen sin dit, når halving skjer…
Bare tanker fra min side og tar gjerne innspill.
Ingen
Eller ser av og til noe om dogecoin på twitter. Men kjøper kun kvalitet.
Akkurat det har jeg ikke tenkt på. Men det høres ut som en grei tankerekke.
Legger ut chartet mitt. 1d og 4h.
Hva tenker dere?
Nederste trendlinje er nå på 32k. Øverste på 60k.
Alt er shitcoins foruten bitcoin
På en måte, men egentlig ikke.
Hører noen nevner Bitcoin Rainbow xhart, hva kan jeg lese ut av den? Det står vel for så vidt kanskje inne på den siden jeg linker til… Men, alle vet hvordan en regnbue ser ut og da lurer jeg på hvordan jeg skal forstå dette chartet? Skal man nå en topp om x antall år før den skal dale ned? Mulig regnbue chartet bare er noe tull, men siden jeg er amatør fyrer jeg løs
Første gang vi har vært under nå i bear markedet. Toppene blir lavere og lavere. Vi får håpe vi går over grønt denne gang.