Tror jeg har nevnt det ca 10 ganger her i tråden
Beklager!!! Jeg sa feil. Det var aksjekonto. Ikke Zero. Det gikk ikke på Zero da jeg startet med dette i hvertfall.
Mhm, var det jeg trodde og.
Hadde vært litt gamechanger for min del.
Jeg har pensjon hos DNB i dag, er det noen som vet hvordan jeg kan få deler av den i en Bitcoin ETF?
Det gikk ikke på Nordnet med den XBT Bitcoin, men vet ikke hvordan det er med den nye ETF’en.
Bytt bank, og spør Pareto De er faktisk helt ville på å ordne ting for sine kunder. Fikk short-avtale i USA på en dags varsel da jeg skulle shorte Tesla, men bra det ble med tanken.
Ble ikke store duppen. Voldsomt momentum nå. Neste stopp 56500?
Basert på historikk tipper jeg vi snur ved 53000 ish. Men vet aldri
Snur ikke dette, 100 k før bitcoin halving
Mye av antakelser om priceaction osv baseres på tidligere bullruns, og det kan tenkes Bitcoin skal følge samme mønster også nå. Men det er skjedd mye på 4 år, bla å bli stuerent hos de store gutta som åpner opp ett nytt segment med mye cash. At det vil komme korreksjoner er helt sikkert, markedspsykologien vil nok være den samme som alltid. Egentlig skulle vi ned å teste strukturen ned mot 30-35, og det kan fremdeles skje, men bør ikke skje før neste bearmarked. Det er jo viktig for å bekrefte tidligere brudd på en akkumuleringsfase og danne en ny plattform og bygge videre på. Men halveringene kommer og det bil bli enda mer knapphet som vil gi høyere pris, så det er egentlig bare å slappe av og evt leke med en delpotten hvis man vil spekulere i tidligere mønstre og tekniske signaler
Den var fin! Der var det mye snacks!
Historically, Bitcoin has never broken through the 0.618 fibonacci retracement level before the halving.
Well, it just blew the doors right off that level.
Dette har jeg også tenkt mye på. Samtidig er også grunnen til at vi nettopp fikk det første MACD krysset i Bitcoins historie at kursen aldri før hadde vært under 200w snitt.
Registered Investment Advisors have a 90+ day waiting period before they can allocate to new investment products.
Da er ikke dette noe som har påvirket prisen enda annet enn om det prises inn på forhånd. Selve effekten er vanskelig å regne på på forhånd.
Jeff Bezos just unloaded $4 Billion in Amazon stock a few months after he was seen partying with Michael Saylor in St. Tropez.
Arne Fredly har lagt ut luksusbilene for salg . Bare en kuriositet. Trenger ikke hause mer enn Michael Saylor
Redd for Bitcoin hu dama der gitt
Tok exit på 50% nå. Klarer ikke la være å tenke på at jeg heletiden har tenkt at vi får en retest.
Kurser: bitcoin 51840
Eth 2838
Ada 0,62
Yes, bare husk på å ikke bli med på -80-90% etter at festen stopper opp. Er der alle mister gevinsten, nå er det lite risiko, men om 6-12 mnd en gang kommer bear-markedet.
Tror vi går ned ja. Den andre wicken vi fikk nå på 4h candle nå gir meg target på 4k ned til 48k.
Vi er fortsatt i fase 2.
53000 er i følge fib retracement (fra high til low) 6% over 0,78 fib level. I alle andre bullmarked til nå har prisen gått 6% over dette Fib nivået før den raste 40-50% alle 3 gangene. Edit: monthly chart.
Vi har aldri gått til ATH før halvering.
Det er bearish divergence i rsi nå.
Momentum nå er veldig bra. Så alt kan skje, men det er svakheter med stochatic rsi krysset nå nettopp så vi får se om momentumet holder seg. Edit: Svakheten er at krysset skjedde over 20 nivået.
Tror også bitcoin er nær toppen i denne omgang ja. En del alts har nok en del mer å gå på før kræsjen kommer.