Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Fear and Greed gikk helt ned til 43 i går. Lavere enn den normalt går i bullmarkedet. 48 i dag. Fortsatt et meget godt kjøp nå.

3 Likes

Jeg har også inngang de siste dager, btc/Avax og Icp. og bitttelitt mehe Dogdecoin

1 Like

Jeg har sittet inne siden toppen, men fylte på med friske penger for å kjøpe mer. For min del er første delmål 85k. Så 115k og deretter 150k :slight_smile:

2 Likes

2 Likes

Ser klokkeren ut den bouncen der.

Nu kjør vi! 60700

2 Likes

Sweet. Bulls Back. Hopefully

2 Likes

50/50 btc og alts, krysser forhåpentligvis opp på stockrsi ila noen dager på weekly🤞

2 Likes

63k :star_struck::rocket::rocket::rocket:

5 Likes

Grattis med kjempetreff nok en gang @Morti :clinking_glasses:

3 Likes

Takk! Nå er vi i ferd med å printe det mest bullish ukes candelet så langt i bullrunnet.

3 Likes

Krysser over glidende snitt her

3 Likes

Trendlinje fra tilbake i 2013

4 Likes

Michael Saylor presents one of the best explanations of Bitcoin you will ever hear !
“There is no second best.”

https://x.com/BitcoinMagazine/status/1786088588192473545

4 Likes

Den er meget verdt å se…

Han er en veldig god formidler på sitt beste, det skal han ha. Må se den der senere.

1 Like

JUST IN: Computer scientist completes the first ever multi-hop asset payment routed through #Bitcoin on the Lightning Network :eyes:

Er dette det samme som andre blokkjeder kaller for en «swap» på dexer?

Det er vel ikke likt fordi dette er mer desentralisert og metoden annerledes og spesialinnrettet for Bitcoin. Det vil muliggjøre raskere og billigere transaksjoner uten å gå på bekostning av desentraliseringen. Man hopper over noder eller gjør transaksjoner direkte og indirekte uten å være linket.

1 Like