Hadde hjulpet på om Btc var brukendes til å sende peer to peer. Tror nesten det var flere bedrifter som tok imot Btc i 2018 enn det der idag.
Bitcoin halving price history:
2012: $12 at halving - $964 1 year later
2016: $663 at halving - $2,550 1 year later
2020: $8740 at halving - $55,801 1 year later
2024: $63,300 at halving…
This is the most bullish event.
Stol på historien
Nei det blir Jamie Damon. Hvis jeg staver feil mener jeg JP Morgan sjefen
Eller Peter Schiff?
Noen som har innspill på bitcoin-ETFer som kan kjøpes på nordnet?
Økte 20% i Bitcoin på 56 750. Tror vi traff bunnen nå.
Er ikke så inne i Bitcoin, men sitter og kikker på en Youtube-video, som er generelt om markedssituasjonen (33 min lang)
Men den starter med å si noe om Bitcoin (bildet under er 0:29 min):
Følger ikke Bitcoin så nøye, men det virker å være high risk, og reward? å gå inn nå. Blir spennende å følge 20% traden.
Klarer ikke helt å se noe som minner om noe bunn i chartet mitt, minner mer om brudd ned på økende volum.
Du får vente til alle ser det. Når det blir åpenlyst for alle følger alle etter. Skulle tro du hadde lært til nå, å høre på meg.
Heheh. Vi hadde vel lignende diskusjoner i slutten av 2021/22. Er vel bare å bla opp over i tråden for å se hvem som var posisiv og hvem som var negativ når kursen snudde nedover. Sier ikke det samme skjer denne gangen, men blir heller ikke overasket om vi ser 40 eller 30k i løpet av sommeren.
For min del handlet det riktignok om å sikkre gevinst. Samt ta en pause da det krever mye tid og arbeid. Prøver på ingen måte å time noe shortposisjon eller lignende.
Jeg har lært av mine feil og av mine treff. Skal du tjene penger på Crypto må du ha overbevisning, holde fast og holde godt. Jeg har aldri tapt på en crypto trade, men har vel tapt ca 25% av fortjenesten fra maks nå. Det må man tåle.
Du er negativ hver gang prisen går nedover. Jeg er stort sett alltid positiv i denne perioden. Når kursen går opp men får noen knekk. Når vi har toppet så hører du nok lite fra meg
2025 blir toppåret.
Ja nå handler ikke dette om hvem som er best. Det er vel nok av andre tråder som bare tillater haussing, så tror bare det er sunt med mer enn 1 stk mening når det gjelder retning av kurs. Tror også 2025 blir veldig bra. Men tror også på lavere inngang igjen før den tid
Helt enig i det. Jeg er ikke best altså. Tror nok at det er mange folk bare her på forumet som gjør det svært godt ved å gå inn før halvering og selge ett år senere. Noen girer og noen går inn med høye summer. Jeg prøver bare å bli gjeldfri.
Men å selge seg helt ut av crypto rundt halvering kan nok vise seg å bli en bommert.
Refererer du til toppen av forrige bullrun? Med den teknisk “riktige” toppen 12 april 2021 og den påfølgende toppen 8 november 2021 som avsluttet bullrunnet og gikk over i bear? Vi er ikke i nærheten der i dette bullrunnet imo
Han har Tatt mye Feil i det siste… Satser på at han får rett No.
Han har rett nå. Jeg sa maksimalt ned til 56k. Fikk kjøpt på 56750 noe jeg er veldig fornøyd med. Ventet på det