Neinei, jeg mener om noen vil satse på at bitcoin faller i pris, så trenger de ikke gjøre det via selve coinen.
Ja, det er en del som tror at man kan manipulere BTC på samme måte som gull og sølv. Men man kan ikke sammenligne det. For hva hjelper det å selge masse futures om alle kan se prisen i BTC-markedet. Gull og sølv har bare futures å forholde seg til når det gjelder pris. Den ekte gullprisen finnes ikke noe offisielt sted. Derfor kan man manipulere så mye man vil.
JUST IN: South Korea’s winning party to allow spot #Bitcoin ETFs in the country soon: Reports
Bitcoin Magazine
Nå begynner det!!!
Staten Wisconsin har kjøpt mer enn 100 millioner dollar verdt av Bitcoin til sitt pensjonsfond via ETF fra Blackrock Da er det bare 49 stater igjen
5000 dollar dagen å glede oss over
Er tiden inne for og kjøpe mer Bitcoin eller bør en avvente ? Tenker litt FOMO
Vi står på kanten av en stor bevegelse. Volatiliteten er rekord lav. Da skjer det alltid noe. Jeg tror opp, men har du ventet til nå ville jeg kjøpt på brudd over 67,2k.
Lodder stemningen, hva når vi først?
- 50K
- 80K
0 stemmegivere
Dette er ganske interessant. Zerohedge påstår at det i hovedsak er Kinesisk kapitalflukt som har drevet Bitcoin prisen i det siste, og at det virkelig kommer til å skyte fart fremover. Chinese FX Outflows Soar To Highest Since 2015 Devaluation, Priming Next Bitcoin Surge | ZeroHedge
Har ingen tro på det. Fakta er at de store i USA kjøper. Og det er alt som betyr noe.
Les: “ and instead is entirely driven by China’s massive wall of money which at last check was almost 3x bigger than the US.”
Kina har enorme mengder sparepenger som ønsker å flytte seg om Kina devaluerer
Skjønner ikke helt motivasjonen din for å kontant avvise dette uten videre begrunnelse
Enig med deg. Jeg vet ikke. La oss si at begge deler kan ha stor betydning.
Grunnen til at jeg sa som jeg gjorde er at mitt inntrykk er at Kineserne har liten betydning per nå.
Ligget og jukket på 67,2 lenge nå. Stenge over i dag?..
BOOM!
Der går an
Dæven, den ble hamra hardt ned umiddelbart
Ja svarte! Kritisk punkt for bears.
Noen timer igjen på weekly, spenn de å se senere i dag, bruker komme litt større bevegelser på søndag
Ble uansett kjøp
Fin inngang!