Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Ja nå smalt det godt :rocket::rocket::rocket::rocket:

2 Likes

Bare å selge, snart er det rassistisk å eie btc

4 Likes

Det de ikke vet er at det er flere som eier Bitcoin enn hund i USA. 20% av hispanics og svarte eier Bitcoin.

5 Likes

Hvis du lurer på hvem som kjøper og hvem som selger.

4 Likes

Ethereum ETF godkjent :rocket::+1:

7 Likes

Blir det sell on news da. Når kan de begynne å kjøpe. ?

Hvis kursen ender over 62k denne uka så har vi fått confimation candle på weekly. Det vil trigge en god oppgang og ny ATH tror jeg.

4 Likes

Kjøpssignalet er confirmed. Breakthrough candle ut av bullflagget for to uker siden. Confirmed sist uke.

Nå er dette på weekly timeframe så det betyr ikke at kursen skyter i været i dag eller denne uka, men kjøpssignalet er trigget og vi er nok høyere om 4 uker. Når den går vil vi samtidig utfordre ny ATH og der oppe er det bare luft.

10 Likes

https://cointelegraph.com/news/donald-trump-president-campaign-cryptocurrency-adoption-global

1 Like

Skulle ønske vi hadde slike patriotiske politikere…

The United States must not settle for anything but top place in the cryptocurrency industry, according to former U.S. President Donald Trump.

“Our country must be the leader in the field, there is no second place,” Trump declared in a May 25

2 Likes

Semler Scientific’s board and senior management have spent substantial time examining potential uses of cash, including acquisitions. “After studying various alternatives, we decided that holding bitcoin would be the best use of our excess cash,” said Mr. Semler.

Det betyr kjøp for over 500 millioner kroner i året fremover…

2 Likes
2 Likes

i 2036 trenger du bare 2,29 Bitcoin for å kunne pensjonere deg. Tenk det!

1 Like

2 Likes

Børs hacket i Japan i følge coin desk ser jeg på iPhone. Men får ikke opp coin desk sine artikler lengre. Andre som opplever det samme?

Funker fint her.

Edit: ATH denne uken :crossed_fingers:t3:

2 Likes

Virker her og. Men én widget jeg bruker virker ikke. ATH innen 21. Juni

2 Likes

Noen som bruker dette, eller er det bare tull ?

2 Likes

Er man det, eller blir man det? 🤷

8 Likes