Ask/bid, ikke aksjesparekonto:D
Da skulle jeg sagt på Bid
Nå er vi på 62 000 igjen . Jeg er opp 3000 dollar eller 30 000 norske på en dag på de. Økte snittet litt når jeg kjøpte de.
Men nå tror jeg ikke vi ser dette nivået igjen 58500 ser vi aldri igjen
Lets go 🫡
Takk!
Synes det var rart at man kunne handle krypto på ASK, men ikke aksjer på Euronext Expand eller Growth.
Er opp 2000 dollar de neste 7 timene for mye å be om? Hadde vært fjåkt
Du fikk ønsket ditt oppfyllt Tror juli blir en fantastisk bra måned! Kansje spess for alts som har fått mye juling de siste ukene.
Var visst akkurat passelig mye å be om
Tidligere låste Bitcons kommer nå i omløp.
Må legge inn nytt ønske idag
Ønske om dobbel bunn og så higher high
Men weekly, monthly 3M og 6M close var litt viktigere
En kompis som har sett litt på global net liquidy og evt mulig bunn i august, se golden pocket, samsvarer med linje tilbake til 2009.
Bitcoin får en “monsterwick” innenfor samme tidsramme som setter startskuddet for siste store oppgang inn i neste år?
Vi tenker likt juletreet skal nok ristes litt nå før oppgang
Mt gox
Ja det blir spennende å se hvor mye det påvirker markedet.
Minus er selvsagt at det kan skape salgspress og frykt.
Pluss er at det viser jo hvilken sinnsyk gevinst de har fått når de ikke hadde mulighet for å selge.
Samt mange vil nok bli mindre skeptisk til krypto når man ser at det er slettes ikke sikkert pengene er tapt om så en børs blir hacket.
JUST IN: The largest US #Bitcoin miner Riot Platforms increased their hash rate 50% in just one month
Bullish!
Hvorfor er det bullish?
Ettersom hastigheten øker ville jeg tro at antall bitcoin øker raskere, dvs. økt tilbud, eller er jeg helt på viddene her ?