Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Hva tenker folk her om Bitcoin prisen fremover?

Opp til jul, så til h. Come back in 2 years

Kan jeg spørre hva du baserer det på? For å lære/forstå. Syns Bitcoin er vanskelig

Et stochastic RSI kryss skjer 2-3 ganger i året og er en perfekt trade som kommer opp enten mandag, eller neste mandag. Eller mandagen etterpå. Trader du after the fact kan du få deg noen sikre prosenter.

Jeg har kursmål 150 000 mellom desember 24 og september 2025.

Okei, supert. Hva annet ser du etter for en ny inngang? Prøver du å time bunnen?

Jeg er fullt inne. Skal ikke kjøpe mer. Men hvis jeg stod ute nå hadde jeg kjøpt da. Det andre er å vente på brudd opp. Kjøpe på 71-74k.

Bankrupt crypto exchange Mt Gox has began repayments

Det betyr flere selgere i markedet?

Spørs om det blir solgt eller ikke

Skjønner det :blush:

Noen som kjenner til en bra BTC ETF å handle i, gjerne via Nordnet?

Xbt bitcoin har jeg, Nordnet.

1 Like

2 Likes

Tenker du dette var siste shakeout før oppgang eller dobbeltopp og ned til 46k? Heller selv mot det første. Men lite overasker meg når det gjelder krypto.

1 Like

Tenker dobbelbunn. Fear/greed pleier ikke være så lav i et bullmarked. Vi får straks et stoch RSI kryss. Gearede posisjoner er tatt ut på nedsiden, mens det ligger mye og venter på 72k. Vi har hatt miners kapitulation. Whales kjøper. Ethereum etf godkjenning neste uke kanskje. Trump ser mer og mer ut som neste president. Mye liner opp for massiv oppgang. Ema ribbon ligger helt nede på 49,8k. Vi er langt over der så ikke bekymret.

1 Like

Ja det er viktig å få likvidert de belånte. Nå er det vel bare å vente til shortposisjonene er store nok. Så kommer rykket oppover. Whales ser jeg går begge veier. En BTC-whale solgte 3500 BTC i løpet av 5 timer på Binance.

Går begge veier, men whales pleier ikke akkurat å kjøpe på topp så det at whales kjøper betyr at de ser for seg langt høyere kurser.

Helt enig! Er selv possisjonert for oppgang :crossed_fingers::rocket:

Hva om det var en dobbel topp og Ethereum tar over showet ved å flippe BTC av tronen?

Begge går vel opp uansett. Har derfor 30% i Eth :wink:

It looks like the Bitcoin Dominance has topped out. :face_with_monocle:

We can see strong bearish divergence in the weekly time frame while the dominance ran into resistance from the downwards slopping trend line.

This could be very bullish for Alt coins in the coming weeks and months. :chart_with_upwards_trend:

A bearish #Bitcoin dominance means that alt coins are going to outperform bitcoin.

4 Likes