Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Du kan lese litt her: Are Bitcoin Payment Services Similar to Credit Cards?

Ja, klart det spiller ikke så stor rolle dersom transaksjonen foregår fort; og dersom all betaling foregår i BTC. Jeg tviler på det vil skje da, det er mange andre kryptovalutaer der ute som fungerer mye bedre som valuta. Bitcoin er i beste fall en store of value - som gull.

Sitter dere her å diskurerer betaling med bitcoin uten å ha peiling på f.eks Lightning og Liquid?

3 Likes

Jeg stilte et spørsmål med mål om å lære noe, og som du ser fra den første posten min min så ligger det også et spørsmål der om hva som er status på Lightning. Jeg antar det ikke er et krav om at man må være fullstendig utlært for å kunne stille spørsmål i disse trådene?

1 Like

Omvendt Wyclyff eller hva det heter?

Edit:
Fase D nå?

last ned.jpeg-1

Perfekt back-test av trendlinjen som nå fungerer som motstand

3 Likes

37318 ser jeg på

3 Likes

:+1: Litt rotete. Tegnet på mobilen, men ja tradeview og chartet ditt ser logisk ut :smiley:

Allright, 38.000 på amerikanske morgenkvisten

3 Likes

Rett på trendlinja igjen

Ligner skummelt på ny rejection

1 Like

Ned til 34400 og så opp til 41000 virker det som.

1 Like

hørte noe rykter fra youtube CryptosRUS angående India kanskje følger etter el salvador: https://www.youtube.com/watch?v=sKU_R-3DjuY

Uansett mye spennende som skjer om dagen, underliggende bra ting. Alle som tidligere gikk ut å bannet krypto og bitcoin har snudd tvert og mulig tatt store posisjoner og begynner å annonsere hva de har gjort/kommer til å gjøre.

2 Likes

…gøy med krypto :sweat_smile:

Then they fight you

2 Likes

Legger man godviljen til, så kan det jo se slik ut:

1 Like

Huge if true

4 Likes

Har ikke blitt noen dumping weekend av betydning, og vi ser antydning til lower high på rsi

Kursen klistrer seg opp mot de viktige glidende snittene og toppen av kortsiktige trendkanalen

Edit:

Det mest lovende øyeblikket siden 3. juni

6 Likes