Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Boom! Opp å besøke 40k igjen da?

2 Likes

image

2 Likes

Mange short som røyk der. Pluss rykter om at Saylor begynner å kjøpe mer i morgen (500m$)

minner ikke dette litt om gulls retracement etter ATH i august i fjor?

Alt skjer jo fryktelig fort i kryptoland, men joa

…gøy med Krypto #2 :sweat_smile:

2 Likes

Enda ny runde med katt-mus spill!
Han kan spillet!!!

Alle de store har akkumulert, nå kommer godnyheter🍾

6 Likes

Bare for å sette likvideringer i perspektiv:

Det svir en smule for sintebjørnene nå, men ikke så veldig ift hvordan det smalt for retardlongs på toppen

Langsiktig:

Kortsiktig:

Mye igjen på dagchartet før man har snudd trenden eller stabilisert seg

1 Like

Mye aktivitet i sfæren i allefall… :slight_smile:

The director of the Netherlands’ Bureau for Economic Policy Analysis, a part of the country’s Ministry of Economic Affairs and Climate Policy, has predicted “The ultimate collapse of the crypto bubble.” He urges the government to ban bitcoin and other cryptocurrencies immediately.

Finansministeren er ikke enig:

4 Likes

Jeg ser for meg følgende vei videre for BTC

4 Likes

Dette har nok mye kraft.

Dette sammen med gårsdagens Tesla “pivot”, samt Micro Strategy’s nyeste $500 mill offering for å kjøpe mer BTC, skulle man tro at det kan hjelpe prisen et stykke oppover mot ATH igjen.

5 Likes

Nå har det klikket helt for Saylor

image

Som om han ikke var allin fra før av. Det virker en smule desperat, men på den andre siden forstår jeg han veldig godt. Lykkes han med strategien sin vil han bli husket i mange hundre år, og bommer han… vel, det er ikke mange som blir husket uansett.

De fleste forventer en BTC pullback til 37k nå, men har Saylor i baktankene som kan kjøpe masse BTC plutselig… og prisen kan ved høy volum bryte 42k. Spennende!

Å holde er som å kjøre en Mercedes folkens. :wink: Den beste strategien i et bull marked.

1 Like

Det mest spennende synes jeg (som står på utsiden) er å se reaksjonen i BTC dersom boblen i andre assets sprekker. Inflasjons-hedge teorien vil bli testet. Består BTC den testen, da kan den gå høyt. I motsatt fall…

2 Likes

Jeg tror ikke bitcoin vil bestå den testen. Håper jeg tar feil

2 Likes

Pirker over boksen min for første gang

Lavkvalitet candlestick enda, men håpet lever. :wink:

image

3 Likes

2 Likes
2 Likes