Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

De beste kjøpene gjør jo alltid drita vondt mens du gjør de. :stuck_out_tongue:

7 Likes
  1. EU tries to ban crypto.

2. USD gets 97% market share of stablecoins.

3. EU oops. Let’s build CBDC to compete.

:man_facepalming:t3:

Let me explain…
Stablecoins = French baguette & red wine
CBDC = Colonoscopy

They both reach the same place, but customers might prefer the first option

De fikk seg en ganske god tarmskyll de som satset på Terra også :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tenker du på den nye versjonen av Terra Luna? Synes det er fascinerende, av og til lurer jeg på om folk som investerer i krypo hater pengene sine. Gjør samme tabbene om og om igjen. Enten det er farming, rugpulls, eller bare en meme som spiker en kort periode :slight_smile:

2 Likes

Blir nok et skift mot kvalitet nå frem til siste etappe av av bull markedet. Som normalt er 12-18 mnd etter halvering. Da får vi nok en alt coin eksplosjon igjen. Akkurat som før. Men jeg satser på layer 1’s

2 Likes

4 Likes

Utrolig interessant hvordan du analyserer btc prisen. Takk for at du deler.

1 Like

https://x.com/BitcoinMagazine/status/1899486311636963536?t=FPIqE6_0PRfOtBcziWAL-g&s=19

2 Likes

Usa kjøpe 1 million Bitcoin? :pray:

Tja. Vertfall ett ønske hos noen.
https://www.thestreet.com/crypto/policy/senator-cynthia-lummis-to-reintroduce-the-bitcoin-bill-in-us-congress

Når man zoomer ut så snur bildet av og til 180 grader.

Her på monthly chartet til Bitcoin har ting sjelden sett mer bull ut enn hvis denne holder.

2 Likes

4 Likes

Hvor vil SOL ligge om BTC chart slår inn?

1500-2000?

Edit: Nei da vil jeg legge på litt og sier 5000 :slight_smile:

Men den her viser BTC til 1 million innen kort tid? Det har jeg ikke sett noen andre steder. Ser noen mener innen 5 år, men allikevel.

Takk for svar :crossed_fingers:

3 Likes

Det er nok litt mye å forvente et like godt bullrun som i 2017.

JUST IN: :us: President Trump’s family is in talks to acquire a stake in Binance US: WSJ

Se Bitcoin Magazine