Er dere klare?
Dette er Norge😂
Power Law Bitcoin
Drit altså, pga skatt hadde jeg ønsket å selge litt rett over nyttår heller. 
Nå begynner det å se litt mørkt ut.
Fin.
På EMA50 1W nå
Bitcoin power law, 210 000 januar 26?
Damn!
Sitter det en haug med folk og tror bitcoin skal til 200000 dette runnet enda?
Nei, ser vanskelig ut.
Jeg blir så overrasket hver gang over at folk ikke tar profitt i krypto, men de har jo ikke vært igjennom samme mølla flere ganger enda. Er så lett om man bare klarer å zoome ut på 10-års grafen. De store pengene får man så enkelt ved å kjøpe et år før halving og selge et år etter.
Trenger ikke time noe som helst. Neste halving er april 2028. (PS så lenge alt fortsetter som før.) Tiden fra nå til april 2027 er man gal om man eier Bitcoin eller det meste annen krypto i mine øyne.
Backtrading er verdens enkleste sport
Enig med forbehold om at man plutselig kommer i en likviditetsoppgang ala post covid. Og at historiske data er relevante helt til de ikke er det mer. Men eier ikke noe selv nå, og håper det gjentar seg som før 
Ja det var det da.
Hovedproblemet i Bitcoin er at bæreren av verdi er at Bitcoin oppfører seg forutsigbart med mer avkastning enn sikre investeringer over syklusen, og at den følger en forutsigbar syklus. Brytes den trenden på nedsiden er Bitcoin verdiløst.
Og den trenden nå er nesten immun nå mot å brytes på nedsiden, da forventningen er fall til mellom 50000 og 30000 et sted over de neste 2 årene.