Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

6 Likes

Ikke værst nei🥳

Leser jo nesten månedtlig om banker og hvitvasking. Det virker som de må rydde i sitt eget skap først. Før de bekymrer seg om krypto og hvitvasking.

4 Likes

De tjener så mye penger på å være kriminelle at det spiller lite rolle om de får en liten bot i ny og ne

Ja bøtene de får merkes vel knapt på bunnlinjen. Så må jo bare kjøre på.

Det er frykt i markedet. Statsobligasjoner faller også, men krypto stiger. Ser på 44 300 usd som viktig. Kommer vi over det idag tror jeg det kan bli morsomt framover.

1 Like

Var ikke mer enn jeg fikk postet så kom det plutselig en grei 15 min-candle

1 Like

45.000 ser jeg på

men fikk en pen bullish crossover på 4h chartet nå

1 Like

Ser ut som 45 000 også kan ryke snart :rocket:

2 Likes

Oktober er vel statistisk sett en bra mnd for btc så

Nå raller det godt her

2 Likes

hvor langt opp er det til nærmeste støtte?

Synes vi er på et ganske interessant område nå, så er neste sånn ca 53000?

1 Like

Hvis man tegner en strek mellom de to toppene så finner man taket som prisen må bryte igjennom for at det skal se overbevisende ut

5 Likes

Kan dere anbefale bitcoin ETF på Nordnet med liten management fee og som har underliggende bitcoins? Jeg vil gjerne bidra til kursøkning :grinning:

1 Like

Purpose

1 Like


Mi linje i sanden

Ser ut som kursen skal et hakk til videre opp nå. Siden den gikk over 47900 på kraken. Volumet siste døgnet er veldig bra.

1 Like

Månedschartet er morsomt

2 Likes

Nice! Det har jeg ikke på kraken så det ser jeg aldri på. Så den ser jo fin ut. Og jo lengre timeframes jo bedre så…

Weekly ser også bra ut om den ender slik. Dette ser ut som en god inngang for de som står utenfor nå.