Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Må ta 2 min stillhet for de som solgte på “kina-forbudet.”

8 Likes

Haha! :smiley:

5 Likes

Sjekk hvor vanvittig nedbanket den ble på rsi nå og hvor lite volum det utløste. Finnes nesten ikke svake hender lenger

6 Likes

Opp eller ned?

Jeg tipper opp. Innen en time får vi trolig svaret :slight_smile:

6 Likes

Like clockwork

3 Likes

Ble opp det

2 Likes

Ganske bearish i btc nå :wink:

3 Likes

Er det ikke en higher low vi ser i chartet ditt da? :chart_with_upwards_trend:

Historisk sett er det vel nærmere nyttår det skal ta av. Å stirre på chartet nå for de som skal følge historien blir nok litt lite hensiktsmessig, men for tradere selvsagt viktig. :slight_smile:

Tenker 1. desember er en fin dag å sjekke igjen om den har kommet seg over 60k, og kanskje legge opp et kursmål for salg rundt jul/nyttår en gang rundt 80-100k. Gitt at man følger den strategien.

Hadde syntes det var veldig spennende om Bitcoin ikke fulgte historien, og f.eks. sank fram til jul. Da er det price discovery og nye modeller som må til. :slight_smile:

Er vel bare å handle etter hva PlanB predikerer? Mye var det igjen, 135’ til jul :slightly_smiling_face:

1 Like

:+1:

1 Like

Mulig vi støter på litt motstand her nå

4 Likes

Go Tonga og Brasil! Stakkars Western Union som mister så mange kunder for tiden :grin:

Nyheter ut av Brasil?

Går dette gjennom så bye bye 5 siffret. Ingen vil være først, men ingen vil være sist ut heller…

5 Likes

Det med Brasil vil være såpass game changing for verdensøkonomien at her må det mer troverdige kilder til.

Hørt om google?

Du kan velge hvem du vil.

Today, the Brazilian government is on the verge of finalizing plans with the aid of the Central Bank. Brazil’s Federal Deputy, Aurero Ribeiro has noted in an interview that Brazilians will soon be able to buy houses, cars, and even McDonald’s with Bitcoin after the approval of its law. According to him, this will soon happen

2 Likes

Paraguay

Så har vi jo positiv utvikling i Ukraina også.

Og her ser vi kanskje noen hint til flere som kan komme…jeg tenker da først og fremst på Bulgaria.

Mye sirkelhenvisning i de kildene der, men da er det uansett bare å buy the rumors som kommer fra Sør-Amerika, Øst-Europa og Afrika.