Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Vel jeg tror ikke Afrikanere kan legge frem lovforslag i parlamentet i Brasil.

Du må virkelig lære deg Google.

Her Googlet jeg påstanden f.eks.

Aurero Ribeiro has noted in an interview that Brazilians will soon be able to buy houses, cars, and even McDonald’s with Bitcoin after the approval of its law.

@anon67470730

Hva er det du facepalmer etter? Dette er jo en kongressmann i Brasil som sitter i komiteen som behandler saken som sier i intervju med media, vidt sitert, at Brasil skal innføre dette i 2021 og er sikker på at det går gjennom. Og dette utspillet kommer jo som følge av lovforslag Brasil startet å jobbe med tilbake i januar i år.

Men hvis du kan spansk kan du jo gå direkte til

Konge hvis Bitcoin blir legal tender i Brasil, det er en del ganger større enn at El Salvador gjør det. Realen er vel ikke kjent for å være den mest solida valutaen den heller, selv om de har en ganske stor internøkonomi som sikkert kan bli forstyrret av en volatil Bitcoin…

De sier det vil være stabiliserende for volatiliteten at de som et stort land regulerer bitcoin og gjør det til betalingsmiddel for en så stor populasjon.

Tja, tror heller det stabiliserer seg ved at totalverdien blir veldig stor relativt i forhold til transaksjonene. De får jo ikke regulert volatiliteten, det er jo en global valuta.

Enig i det, men mulig de også tenker på følgeeffekten og hva dette kan føre til. De er jo mest redd for volatilitet på nedsiden.

Kan snart få et saftig brudd opp på dominans nå

2 Likes

image

4 Likes

Tipper det var fordi han henviste til buy the rumour for Brasil, og at tilsvarende gjelder for andre områder; ikke at ryktene om Brasil kommer fra Afrika.

1 Like

De prater portugisisk i Brasil… :wink:

3 Likes

Da beklager jeg misforståelsen :blush:

Ser ut til å bryte igjennom nå :thinking:

3 Likes

Greit å bemerke at dette også kun er et lovforslag som en enkelt representant har lagt frem. Det er ganske langt frem før det kan bli en implementert lov, og mange muligheter for at det forkastes før det skjer.

To conclude, the federal deputy said that the law project had support in the government, and it has also been discussed with Arthur Lira, president of the Chamber of Deputies. To Ribeiro, is just a matter of time for the law to be approved.

In detail, the commission met and voted for the approval of the opinion recently. Thereafter, the bill will now move to the next stage, which is the plenary of the Chamber of Deputies. To add on, the Brazilian deputy stressed that he is happy with the approval of the Bitcoin Law. To him, this will help to stop cryptocurrency pyramids that are imminent.

Tut tut! :heart_eyes:

3 Likes

:point_up_2:La oss nyte dette fine øyeblikket. :muscle:

Første stopp blir ca. 64000$…

Slutten av året blir det ny ATH og den blir over 100k dollar.

2 Likes

Ja, rundt 100k er forventningen om historien gjentar seg. Om den gjør det er det bare å kjøre samme runde med salg rundt 100k og kjøp igjen rundt 20k om et års tid.

Jeg mistenker når Apple annonserer kjøp av BTC vil det eksplodere rundt hele jordkloden.

BTC vil hoppe 10k dollar på en slik melding samme dag og vil åpne øynene for andre land/firmaer/institusjoner, “hva er det Apple ser, her må vi og følge med i timen” vil det være innledende setning på morgenmøtet.

Jeg håper Norge AS kjøper BTC før alle andre.

1 Like

Noen rykter rundt dette eller bare en ønsketenkning foreløpig?

Vil hoppe mye mer enn 10K. 10K candles vil bli helt normalt :+1:t2:

1 Like