Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin


Tror mer dette har skjedd…?

Må være på Kraken bare. Dippen ned til 54 000 er på alle timeframes. Her er bevegelsen på 5 min timeframe:

1 Like

Det kommer sånn Flash crash i blant - har vært borti det før

1 Like

Står visst mer her: https://twitter.com/search?q=kraken%20%2B%20bitcoin&src=typed_query

1 Like

Nice da, virker verdt å alltid ha et fiskesnøre ute på Kraken 10-20% under dagens kurs ^^
Brutalt for alle med margin der da…

1 Like

¨De som driver med margin trading i krypto “fortjener” å bli likvidert…

2 Likes

Ned å snuse på 60?

Hvorfor det?

Ja og der ser man jo også hvorfor man ikke skal kjøre før høy gearing :slight_smile:

1 Like

Grådighet rett og slett.

1 Like

Kraken er veldig kjent for denne typen wicks. Man bør være veldig forsiktig med leverage der.

1 Like

Jeg bare bruker siden til teknisk analyse og følge med på kursen. Har mest xbt på nordnet og litt på en annen børs.

Morsomt at beste stedet å fiske er exchangen som heter Kraken ^^

3 Likes

Hvor går grensen for grådighet? På 1.5x 2x 10x?

3x giring i krypto burde være grensen tenker jeg da.

1 Like

Ok. Så uansett strategi, om du girer mer enn 3x er du grådig og fortjener å tape alt.

Men hvor går grensen når det gjelder total eksponering i krypto da mener du?

Enig i det, 3x var grensen jeg landet på etter mye eksperimentering

6 Likes

Kommentar: If they were involved in Mt. Gox, they were early adopters — early believers. So I don’t think we’re going to see as much selling pressure from these sorts of investors. Bitcoin has continued to outperform all other assets during this timeframe, so I think a lot of them will feel it may just be safer to hold on to their Bitcoin.”

Interessant artikkel. 150.000 Bitcoin. Jeg tror nok heller mange av de selger og tar en grei gevinst.

3 Likes

Synd. Bare 0.1% allokering i Bitcoin ville gitt stor meravkastning til pensjonene våre om noen tiår.

6 Likes